با حضور رئیس شورا و شهردار قم صورت گرفت؛

آغاز عملیات نصب و تست دو واگن پروژه منوریل قم

۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۲:۵۰
کد خبر: ۳۶۶۴۱۹
آغاز عملیات نصب و تست دو واگن پروژه منوریل قم
عملیات نصب و تست دو واگن از 20 واگن منوریل قم امروز با حضور رئیس شورا و شهردار قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ولی الله بیاتی رئیس شورای اسلامی شهر قم در این خصوص گفت: امروز شاهد نصب واگن‌های پروژه منوریل  شهر قم هستیم که دو واگن آن امروز نصب می‌شود که این واگن‌ها باید تست‌های لازم را پشت سر بگذراند تا مشکلات و نواقص بررسی شده و در اواسط سال ۹۵ زمینه بهره‌برداری از این واگن‌ها فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ واگن منوریل از سوی پیمانکار در حال آماده سازی است، تصریح کرد: با یک جدول زمان‌بندی به دنبال این هستیم که مسیر اولیه را از محل دپوی پروژه تا میدان شهید مطهری به بهره‌برداری برسانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: امیدواریم این پروژه با راه اندازی کامل موجب رفع مشکلات و همچنین فضایی برای حضور گردشگر در قم فراهم کند.

شهردار قم نیز در این خصوص گفت: تمام سعی و تلاش ما بر این است که مشکلات ترافیکی سطح شهر را رفع کنیم، البته پروژه منوریل محوریت ترافیکی قوی به ما نمی‌دهد ولی ترکیبی از منوریل، مترو و حمل و نقل عمومی می‌تواند جایگاه منوریل را در قم بهتر کند.

سید مرتضی سقائیان نژاد با اشاره به اینکه ضروری است تسهیلات لازم برای زائرانی که به قم مشرف می‌شوند را فراهم کنیم گفت: سالانه ۲۰ میلیون زائر به شهر قم می‌آیند و باید برای ماندگاری زائران برنامه ریزی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قطعا منوریل هم یکی از این تسهیلات است و امیدواریم که خداوند متعال کمک کنند و مردم پشتیبانی لازم را داشته باشند و این پروژه با عزت و آبرو در شان مردم قم به بهره‌برداری برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز