بخشی از وصیت نامه شهید مدافع حرم

مطیع ولایت باشید تا راه را گم نکنید

۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۱:۲۸:۱۹
کد خبر: ۳۷۰۵۹۰
مطیع ولایت باشید تا راه را گم نکنید
مطیع ولایت باشید تا راه را گم نکنید، پاسدار خون شهدا و ارزشهای والای شهیدان باشید، در انجام واجبات سهل انگاری نکنید و ازمحرمات بپرهیزید، نماز را سبک نشمارند و در اول وقت بجا آورید،در شب و روز جمعه توبه کنید، مرگ را در پیش چشم ببینید،به تعهدتان عمل کنید،شما را سفارش می کنم به حق الناس، قرآن بخوانید و اموات را فراموش نکنید،همواره شکر گزار خداوند باشید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، شهید محمد حسین سراجی از سپاهی جان برکفی که بعنوان نیروی مدافع حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شد وی و همرزمانش از فاتحان مناطق نبل و الزهرا بودند و در همین جریان به درجه رفیع شهادت نایل آمد، مراسم تشییع این شهید روز شنبه 17بهمن ماه در قم برگزار شد. اکنون بخشی از وصیت نامه این شهید والامقام را باهم مرور می کنیم.

"بارالها دوست دارم تو را در حالی ملاقات کنم که در خون خود غوطه ور و دست و پا می زنم ."

حمد و ستایش مخصوص خدایی است که ستایشگران از مدحش عاجزند ، گواهی می دهم به حقانیت حضرت حق و شهادت می دهم که خدایی نیست جز خدای یکتا و حمد مخصوص اوست و اگر ظلمی هست از اعمال و رفتار و کردان خودمان است. سلام و صلوات بر خاتم انبیا و اوصیا محمد مصطفی(ص)،سفیر وحی و هادی خلق از ظلمات به سوی نور معلم بزرگ آزادگان،حمد و سپاس خدایی که خلق کرد امیر المومنین علی بن ابیطالب(ع) را . خداوندا گواهی می دهم که حضرت محمد مصطفی (ص) خاتم الانبیا است و شهادت می دهم به امامت بلافصل امیر المومنین علی بن ابیطالبی (ع) و یازده فرزند معصوم و برحقش،گواهی می دهم که بشر هرچه توانست انجام داد که عدل و عدالت بر پا شود اما نتوانست و تنها با اراده تو و آمدن آخرین منجی محقق خواهد شد.

خدایا گواهی می دهم به زندگی بعد از مرگ و روز رستاخیز و آن هنگام که همه موجودات به اراده تو می میرند و همه چیز برای برپایی روز موعود آماده می شود و تنها ناجیان آن لحظه سخت ائمه اطهار (ع) هستند.

اینجاب در روز شنبه ششم شهریور سال 1359 مصادف با  19 صفر 1401 در خانواده ای مذهبی متولد شدم و با عشق به اهل بیت در فضای عطر آگین و با حضور در نماز جماعت مسجد محله به یادگیری احکام و خواندن قران پرداختم و شعله عشق به اهل بیت بخصوص امام عصر (عج) در وجودم زیادتر شد. به کتب عرفانی و اخلاقی علاقه داشتم و دنبال استادی بودم که مرا به اوج قله معرفت و اخلاق و ایمان برساند. حاصل آن کتاب سراج السعاده بود که تدوین کردم و آن شامل اذکار، آیات و روایات و مناجات و داستانهای جذاب از اهل بیت (ع) است. در میانه عمر فهمیدم که بهترین زمان و ساعات برای سیر و سلوک عرفانی ایام عزای امام حسین(ع) است و بهترین ذکر صلوات است. نتیجه عمر و لذت زندگی را در دو چیز یافتم، نماز با اخلاص و حضور قلب و عشق به امام حسین و اهل بیت (ع) و انتظار فرج .

دوست دارم فرزندانم به این وصیت عمل کنند، متقی باشید، مطیع ولایت باشید تا راه را گم نکنید، پاسدار خون شهدا و ارزشهای والای شهیدان باشید، در انجام واجبات سهل انگاری نکنید و ازمحرمات بپرهیزید، نماز را سبک نشمارند و در اول وقت بجا آورید،در شب و روز جمعه توبه کنید، مرگ را در پیش چشم ببینید،به تعهدتان عمل کنید،شما را سفارش می کنم به حق الناس، قرآن بخوانید و اموات را فراموش نکنید،همواره شکر گزار خداوند باشید.

 روحش شاد و یادش گرامی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز