دایی: به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم

۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۱۵:۲۶:۵۱
کد خبر: ۳۷۵۰۰۱
دایی: به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم
سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه به هیچ عنوان به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم گفت: صبا در بازی با استقلال خوزستان محکوم به پیروزی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال خوزستان گفت: تیم استقلال خوزستان صدرنشین است و مربی خوبی دارد که با صبا هم کار کرده است. من احترام خاصی برای ویسی قائلم و تیم خوبی در این فصل ساخته است.

وی افزود: با تمام احترامی که برای استقلال خوزستان قائلیم محکوم به پیروزی هستیم و همه کار می‌کنیم که این بازی را ببریم.

سرمربی صبا گفت: این بازی می‌تواند بازی حساس و جذابی باشد و کما فقط به برد فکر می‌کنیم و می‌خواهیم نتایج بد اخیر را جبران کنیم و در آخر فصل شاهد رتبه خوبی از سوی صبا باشیم.

دایی تصریح کرد: در بازی با پدیده هم بسیار خوب کار کردیم و به هیچ عنوان به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم و مطمئن باشید برای جبران نتایج اخیر به میدان می‌رویم.

وی عنوان کرد: جلال علی‌محمدی در بازی فردا مصدوم است و سامان آقازمانی هم در کنار ما نیست و با توجه به بازیکنان خوب و جوانی که داریم از این بابت نگران نیستیم.

سرمربی تیم صبای قم تصریح کرد: هم محمد بائوج رضایی و هم داوود بهادری در بازی با پدیده خوب کار کردند و بهادری هم در این بازی بر حسب نیاز در پست غیرتخصصی خود در هافبک راست به میدان رفت و ما را به آینده امیدوار کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز