شهردار قم خبر داد

۵.۵ میلیارد تومان بودجه پیشنهادی شهرداری قم برای سازمان فرهنگی ورزشی

۱۳۹۴/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۸:۵۷
کد خبر: ۳۷۶۲۸۰
۵.۵ میلیارد تومان بودجه پیشنهادی شهرداری قم برای سازمان فرهنگی ورزشی
شهردار قم با بیان اینکه ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه پیشنهادی شهرداری قم برای سازمان فرهنگی ورزشی بوده است، گفت: هر مقدار پول برای فرهنگ شهروندی و کمیته‌های آن نیاز باشد در اختیار سازمان قرار می‌دهم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی سقائیان نژاد در یکصد و هفتادمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بودجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اظهارداشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم باید برنامه‌های جامع خود را به گونه‌ای ارائه دهد که هزینه را هدر ندهد.

شهردار قم با تاکید بر اینکه بودجه‌ها باید به صورت مشخص مصرف شوند، افزود: امروز بحث تفریغ بودجه سال 93 سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم نیز در جلسه شورای اسلامی شهر قم مطرح شد که نشان می‌داد تحقق بودجه انجام نشده است.

وی با بیان اینکه 5 میلیارد و 500 میلیون تومان بودجه پیشنهادی شهرداری قم برای سازمان فرهنگی ورزشی بوده است تصریح کرد: هر مقدار پول برای فرهنگ شهروندی و کمیته‌های آن نیاز باشد در اختیار سازمان قرار می‌دهم.

سقائیان نژاد خاطر نشان کرد: مسئولیت محوری فرهنگ شهروندی به عهده شهرداری است اگر در این زمینه حتی 8 میلیارد نیاز باشد این مبلغ را تأمین می‌کنیم اما اینکه این هزینه‌ها درست و در جای خود هزینه شود اهمیت دارد و بر آن نظارت داریم.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ شهروندی باید جایگاه خود را در شهر قم به دست آورد گفت: اقدامات خوبی در این زمینه در حال انجام است و در سال 95 زمینه‌های بهتری برای جذب بودجه فرهنگی خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز