با حضور جمعی از مسئولان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)

خادمان اردوهای راهیان نور در قم تقدیر شدند

۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۲۵:۰۵
کد خبر: ۳۷۸۴۷۹
خادمان اردوهای راهیان نور در قم تقدیر شدند
خادمان اردوهای راهیان نور طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)‌ در قم تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی و هنری راه‌آورد سرزمین نور امشب در سالن غدیر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و از خادمان اردوهای راهیان نور و هنرمندان برتر در خلق آثار هنری این جشنواره تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) طی سخنانی رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی را یکی از عوامل اصلی حضور حداکثری مردم در انتخابات برشمرد و خاطرنشان کرد:‌ گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهدا در میان اقشار مختلف جامعه اسلامی از مولفه‌های دینی جامعه اسلامی است.

ستار احمدوند شهادت در مسیر دفاع از آرمان‌های اسلام را افتخاری برای جوانان بسیجی دانست و تصریح کرد: راهیان نور به عنوان فعالیتی برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا تأثیرات بسیاری در تقویت روح معنوی افراد داشته است.

همچنین رئیس مجمع عالی بسیج استان قم نیز در این مراسم اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم به جایگاه‌های بالای معنوی برسیم باید در عمل به وعده‌های خود کوشا باشیم، خداوند اکنون افتخاری نوکری در مسیر شهدا را به ملت اهدا کرده است که باید قدردان آن باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان با تاکید بر اینکه مردم باید با الگوبرداری از شهدا راه آنها را ادامه دهند، تصریح کرد: بسیجیان نوجوان در دوران دفاع مقدس به دنبال شهادت بودند و برای رسیدن به این سعادت دعا می‌کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز