حجت الاسلام و المسلمین روحانی:

آثار کارهای فرهنگی کانون های مساجد باید در محلات دیده شود

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۷:۱۲
کد خبر: ۳۸۲۰۹۲
آثار کارهای فرهنگی کانون های مساجد باید در محلات دیده شود
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ابراز داشت: باید آثار کارهای ما در محله دیده شود، یک کانون فرهنگی هنری مساجد باید به گونه ای کار کند که مشاهده کنیم جوان جذب مسجد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام و المسلمین سعید روحانی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در آیین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد که به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار شد، گفت: زحمات بسیاری در کانون های مساجد کشیده می شود و در قم کانون های قوی  و خوبی داریم.

وی گفت: کانون های فرهنگی هنری در قم تنوع و خلاقیت در کارها دارند و منتظر بودجه نیستند و در راستای کارهای فرهنگی همواره تلاش می کنند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم افزود: جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد قم را باید بهتر درک کرد و باید بدانیم که در کانون ها می توانیم تاثیرگذار باشیم.

روحانی ابراز داشت: باید آثار کارهای ما در محله دیده شود، یک کانون فرهنگی هنری مساجد باید به گونه ای کار کند که مشاهده کنیم جوان جذب مسجد شده است.

وی گفت: سال آینده سالی است که برنامه های بسیاری داریم و باید به شکل جدید پیاده کنیم و بدانیم که این برنامه ها بسیار مهم بوده و با یک رویکرد جدید کارها را دنبال کنیم.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم به برگزاری دوره مدیریت وب در کانون های فرهنگی هنری مساجد قم اشاره کرد و گفت: این یک اقدام جدید با رویکرد جدید برای سال آینده است که در عرصه فرهنگ تحول عظیمی رخ خواهد داد.

روحانی ادامه داد: چندین برنامه جدید برای کانون های فرهنگی هنری مساجد داریم و باید فردی را بگذاریم که متعهد باشد و قول بدهد که برای مساجد کار کند.

وی افزود: تلاش های بسیار خوبی در عرصه فرهنگی در مساجد استان قم در حال شکل گیری است که باید همواره در گسترش آنها کوشیده و با رویکرد جدید و متنوع و همچنین خلاقانه کارها را دنبال کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز