به همت دانشگاه علوم پزشکی قم صورت گرفت؛

تحویل فرد پزشک نما به قانون

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۲:۴۷
کد خبر: ۳۸۲۷۳۲
تحویل فرد پزشک نما به قانون
فردی که خود را متخصص بیهوشی معرفی کرده بود، پس از بررسی دانشگاه علوم پزشکی قم شناسایی و تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر مظفری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم در این خصوص گفت: فردی با مراجعه به دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار داشت که متخصص بیهوشی بوده و می خواهد در بیمارستان های قم مشغول به کار شود.

وی عنوان داشت: پس از بررسی های اولیه صورت گرفته از این فرد، جهت خدمات رسانی مطلوب تر به بیمارستان برای ارائه خدمات معرفی گردید.

دکتر مظفری اذعان داشت: هنگام شروع به کار وی، همکاران ما متوجه شدند که این فرد از توانایی فنی لازم برخوردار نمی باشد و پس از بررسی مجدد از مدارک وی تناقضاتی در آن ها مشاهد گردید و درنهایت مشخص شد این فرد متخلف از هویت حقیقی پزشکی با همین مشخصات که در اردیبهشت ماه سال جاری فوت نموده است استفاده کرده است. برهمین اساس بلافاصله موضوع از طریق حراست دانشگاه پیگیری گردید و طی یک  فرآیند مراقبتی، توسط حراست دانشگاه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم در پاسخ به برخی شایعات مطرح شده در این خصوص گفت: در برخی محافل مطرح می شود که این فرد چندین ماه در بیمارستان های قم مشغول به کار بوده و حتی به اتاق عمل رفته که این موضوع صحت نداشته و در کوتاهترین زمان ممکن وی بازداشت گردید.

دکتر مظفری به دیگر شایعه مطرح شده با این عنوان که وی میلیون ها تومان حق الزحمه از بیمارستان دریافت کرده گفت: این فرد فعالیت درمانی تخصصی نداشته است که بخواهد مبالغی را نیز دریافت کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این فرد در استان های مختلف دارای پرونده قضایی است اما با هوشیاری نیروهای استان قم شناسایی و تحویل مراجع قضایی گردید.

وی در پایان با بیان اینکه ما همواره مراقب سلامت مردم هستیم گفت: این دانشگاه با رصد دقیق در همه مراکز درمانی اجازه نخواهد داد که به سلامت و درمان مردم خدشه ای وارد شود و از مردم نیز خواهشمند است به شایعات مختلف توجه نکرده و تنها از مرجع رسمی اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی قم، اقدام به کسب خبر کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز