در جلسه شورای اداری استان قم صورت گرفت

امضای دو سند همکاری در زمینه ی توسعه ی شبکه دولت و شهر هوشمند/ تاکید استاندار قم بر جذب سرمایه گذاران

۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۲:۵۶
کد خبر: ۳۸۳۰۳۷
امضای دو سند همکاری در زمینه ی توسعه ی شبکه دولت و شهر هوشمند/ تاکید استاندار قم بر جذب سرمایه گذاران
استاندار قم در جلسه شورای اداری استان قم که به همزمان با روز شهید برگزار شد دو سند همکاری در زمینه ی توسعه ی فناوری اطلاعات و شهر الکترونیک را امضاء نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری استان قم در سال 94 که در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدا برگزار شد، اقتدار و امنیت کشور را مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا دانست.

صادقی به 22 اسفندماه روز شهید و شهادت اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران به واسطه ایثارگری و فداکاری شهیدان در موقعیت کنونی قرار دارد و از خداوند می خواهیم بینش و درک صحیح به ما عطا کند تا قدردان ارزش های شهیدان باشیم و تکلیفی که بر دوشمان است را به درستی انجام دهیم.

استاندار قم با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفند ماه، از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تقدیر و اضافه کرد: مردم قم در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی پیشگام بوده اند و به همین جهت خدمت‌ به این افراد در جایگاه های مختلف افتخاری برای مسئولان استانی است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به مشارکت دستگاه‌های مختلف اجرایی استان قم در برگزاری انتخابات هفتم خاطرنشان کرد: امیدواریم دستگاه‌هایی که به علت کمبود منابع و امکانات در انتخابات مشارکت نداشته اند، خدمت رسانی صادقانه به مردم در سایر عرصه ها داشته باشند.

صادقی با اشاره قرار گرفتن در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، دستیابی به موفقیت را مستلزم همدلی همه دانست و تصریح کرد: باید در مسیر خدمت‌ به مردم از حاشیه‌ها پرهیز کرد؛ 

استاندار قم خاطرنشان کرد: خدمت صادقانه به مردم باید بالاترین افتخار برای مسئولان استانی و هدف اصلی ایشان در فعالیت ها باشد.

نماینده عالی دولت در استان همچنین با اشاره به ظرفیت های قم در زمینه های مختلف تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌تواند استان را به دستاوردهای گسترده‌تر نزدیک کند و به همین علت مسئولان و مدیران استانی باید به دنبال جلب اعتماد سرمایه‌گذاران باشند.

احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم نیز در این جلسه با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به شیوه مناسبی در استان قم برگزار شد ، اضهار کرد: با نظر مسئولان استانی و ملی، هیئت‌های نظارت و اجرایی در استان قم تشکیل و دو انتخابات مهم را به صورت همزمان برگزار کردند.

وی مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت را محورهای اصلی ستاد انتخابات استان قم برشمرد و گفت:62 درصد واجدین شرایط در انتخابات استان قم شرکت کردند و انتخابات با اقتدار، صلابت و سلامت در استان قم انجام شد زیرا پایه اصلی انتخابات قانون‌مداری و اخلاق‌مداری بوده است.

در پایان این جلسه استاندار قم دو سند همکاری در زمینه ی توسعه ی شبکه دولت (فی مابین استانداری قم، نهاد ریاست جمهوری و شهرداری قم)و شهر هوشمند (فی مابین استانداری قم، شهرداری قم، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات قم و مخابرات قم)را امضاء نمود.

استاندار قم در پایان این جلسه با حضور بر مزار شهیدان انقلاب اسلامی، با آرمانهای امام راحل و شهیدان تجدید پیمان نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز