در آستانه سال نو صورت گرفت

برگزاری جشنواره سفره‌های هفت سین از اقلام دور ریختنی در قم

۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۹:۳۲
کد خبر: ۳۸۵۲۸۵
برگزاری جشنواره سفره‌های هفت سین از اقلام دور ریختنی در قم
جشنواره سفره های هفت سین از اقلام دورریختنی در قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید عبدالله میرابراهیمی در حاشیه  برگزاری جشنواره سفره‌های هفت‌سین از اقلام دور ریختنی، اظهار کرد: این جشنواره در راستای توسعه فرهنگ استفاده از اقلام دور ریختنی و مدیریت تولید زباله در خانه‌ها برگزار شده است.

وی با بیان اینکه از یک ماه قبل فراخوان برای طراحی سفره‌های هفت سین با استفاده از اقلام دور ریختنی انجام شده است افزود: آثار ارسال شده همشهریان به این جشنواره امروز در بوستان شهید بنیادی واقع در بلوار امام موسی صدر به نمایش عموم گذاشته شده است و آثار در پایان امروز داوری می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اینکه همشهریان از ساعت 9 الی 18 می‌توانند با مراجعه به بوستان شهید بنیادی از آثار ارسالی به جشنواره بازدید کنند، افزود: با توجه به میزان استفاده از اقلام بازیافتی، میزان ظریف کاری و زیبایی، آثار داوری می‌شود.

وی اضافه کرد: پس از داوری و انتخاب آثار برتر، همشهریانی که علاقه مند باشند می‌توانند آثار خود را در نمایشگاهی که تا پایان سال برقرار است در معرض بازدید شهروندان قرار دهند.

میرابراهیمی با تاکید بر ضرورت ایجاد نگاه ویژه در بین مردم در خصوص اقلام دور ریختنی و میزان تولید زباله خاطرنشان کرد: سعی ما بر مدیریت پسماند از منازل و جلب توجه مردم در خصوصی کیفیت زباله و ضرورت استفاده دوباره از زباله‌های بازیافتی و خشک است.

وی با بیان اینکه تاکنون استقبال از جشنواره سفره‌های هفت سین در بوستان شهید بنیادی مطلوب بوده است خاطرنشان کرد: در پایان جشنواره از بین 70 اثر به نمایش گذاشته شده 10 سفره با توجه به شاخص‌های مورد نظر داوران انتخاب شده و از صاحبان اثر تقدیر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با اجرای اینگونه برنامه‌های گام‌های اثرگذاری در راستای تقویت فرهنگ کاهش تولید زباله و بازیافت زباله‌ها برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز