مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران خبر داد

حضور یک‌هزار زائر غیر ایرانی در ایام نوروز در مسجد مقدس جمکران

۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۵:۰۸
کد خبر: ۳۸۶۶۷۴
حضور یک‌هزار زائر غیر ایرانی در ایام نوروز در مسجد مقدس جمکران
مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: در نخستین هفته سال 95 بیش از یک‌هزار زائر غیرانی در مسجد مقدس جمکران حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام محمد نصیری با بیان اینکه زائرین غیرایرانی حضور چشمگیری از ابتدای سال 95 تاکنون در مسجد مقدس جمکران داشتند، اظهار کرد: با توجه به اینکه مسجد مقدس جمکران یکی از مهم‌ترین اماکن عبادی شیعیان جهان و پایگاه منتظران حضرت ولی‌عصر (عج) محسوب می‌شود سالانه و به ویژه در ایام نوروز زائرین غیرایرانی زیادی در این مکان مقدس حضور پیدا می‌کنند و به عبادت می‌پردازند.

وی در خصوص میزان فعالیت واحد تکریم زائرین غیرایرانی مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز ابراز کرد: در هفته ابتدایی سال 95 بیش از 25 کارشناس زباندان با مجموع بیش از 100 ساعت فعالیت به زائرین غیرایرانی خدمت‌رسانی کردند.

مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه واحد تکریم زائرین غیرایرانی فعالیت‌های ویژه نوروزی خود را از روز بیست و هشتم اسفندماه آغاز کرده است، گفت: بیان تاریخچه و اعمال مسجد مقدس جمکران، پاسخگویی به مسائل شرعی، اعتقادی و مهدوی، ارائه بسته‌های فرهنگی، راهنمایی و معرفی فعالیت‌ها و ... از جمله اقداماتی است که این واحد برای تکریم زائرین غیر ایرانی انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام نصیری تکریم زائرین غیر ایرانی مسجد مقدس جمکران را امری ضروری دانست و عنوان کرد: بسته‌های تبرکی، بروشورهایی پیرامون مهدویت و مسجد مقدس جمکران، کتاب، تسبیح، نمک و ... به زائرین غیرایرانی اهداء می‌شود.

وی تصریح کرد: در هفته اول سال 95 بیش از یک‌هزار زائر غیر ایرانی از کشورهایی همچون آلمان، آمریکا، کانادا، هلند، آذربایجان، هند، لبنان، عراق، پاکستان، افغانستان و ... در مسجد مقدس جمکران حضور یافتند که تعدادشان نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز