مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر خبر داد

مشارکت موسسه کوثر با راه آهن در راه‌اندازی قطار تهران - مشهد

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۶:۱۴
کد خبر: ۳۹۱۱۶۴
مشارکت موسسه کوثر با راه آهن در راه‌اندازی قطار تهران - مشهد
مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری کوثر گفت: این موسسه با همکاری راه آهن جمهوری اسلامی نسبت به راه‌اندازی قطار درجه یک تهران - مشهد اقدام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عیسی رضایی در دیدار هیئت مرکزی مدیران و معاونان موسسه مالی و اعتباری کوثر با آیت‌الله علوی گرگانی ضمن گرامیداشت ماه رجب و تسلیت شهادت امام هادی(ع) اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با لطف خداوند متعال و دعای علما و مراجع از کسانی که در ماه مبارک رجب توفیقات خاص می‌یابند، باشیم.

وی با بیان اینکه از عمر تاسیس موسسه کوثر حدود پنج سال می‌گذرد، تصریح کرد: در دوسال نخست توانستیم مجوز رسمی فعالیت را به صورت قانونی بگیریم و از همان ابتدا زیر نظر بانک مرکزی به فعالیت پرداختیم.

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر ادامه داد: جامعه هدف ما صنعت دفاعی کشور است و در زمان لازم و مواقعی که نیاز حس می‌شود تسهیلات لازم را برای آنان فراهم می کنیم و از طرفی پرسنل صنعت دفاعی دغدغه کمتری در بخش تسهیلات داشته باشند، سر ریز منابع  را در بخش تولید در شاخه‌های مختلف سرمایه گذاری کردیم.

رضایی از عقد قرار داد با صنعت ریلی کشور خبر داد و بیان کرد: طی فعالیت‌های سه جانبه‌ای که صورت گرفت نخستین قطار مسافربری در شأن نظام و امت اسلامی با همکاری بانک کوثر به عنوان خط VIP پنج ستاره در خط تهران _ مشهد فعال شد. 

وی با بیان اینکه اعتقاد داریم اگر یک کشته در سوانح کشور کمتر شود امتی را نجات دادیم، تصریح کرد: در بخش تولید شرکت‌هایی داشتیم لوازم خانگی تولید می‌کردند که در فروش محصولات مشکل داشتند و در این راستا 200 میلیارد تومان اعتبار قائل شدیم تا با فروش اقساطی محصولاتشان را عرضه کنند.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به نام‌گذاری سال جدید با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» که توسط رهبری انتخاب شده است عنوان کرد: ما نیز برمبنای اقتصاد مقاومتی و تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب از صنایع کوچک حمایت می‌کنیم تا رونق اقتصادی را شاهد باشیم.

وی با اشاره به حضور برخی بانوان در زندان‌های کشور برای جرایم غیر عمد، تصریح کرد: حدود 80 نفر از زندانیان را با حذف بودجه تبلیغی آزاد کردیم.

رضایی گفت: موسسه اعتباری کوثر تنها جایی است که در مقابل پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه ریالی از مشتریان دریافت نمی‌کند و ما برکت کارمان را در پرداخت قرض الحسنه به صورت مطلوب می‌بینیم و شیرینی کار زمانی است که تسهیلات بدون سود بدست کسانی که برای مقداری هزینه با مشکل روبرو هستند می‌رسد.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر اضافه کرد: سعی ما رعایت شرعی مباحث عقود است و تلاش ما تحقق سیاست‌های رهبری و دولت تدبیر و امید و همراهی کلان با نظام است و توفیقات خوبی داشتیم که از نتایج نام کوثر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز