فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

رفتار نیروهای انتظامی مبتنی بر اصول اخلاقی است

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۰:۲۵
کد خبر: ۳۹۱۲۵۳
رفتار نیروهای انتظامی مبتنی بر اصول اخلاقی است
فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: پلیس استان قم معرفت‌شناختی نیروهای انتظامی نسبت به موقعیت، زمان و مخاطبان را مورد توجه ویژه قرار داده و به همین علت رفتارهای این مجموعه مبتنی بر اصول اخلاقی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار کاظم مجتبایی امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور استان قم که در تالار شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، با بیان اینکه نیروی انتظامی رسالت‌های مشخصی را بر عهده دارد، اظهار کرد: رسیدگی به موضوعات ترافیکی و راهنمایی و رانندگی از رسالت‌های ویژه نیروی انتظامی است زیرا این بخش با اقشار و روحیه‌های مختلف جامعه اسلامی در ارتباط است.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای انتظامی باید قدرت رفتار مناسب با مخاطبان مختلف خود داشته باشند، اضافه کرد: پلیس استان قم معرفت‌شناختی نیروهای انتظامی نسبت به موقعیت، زمان و مخاطبین را مورد توجه ویژه قرار داده و به همین علت رفتارهای این مجموعه مبتنی بر اصول اخلاقی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم از افزایش رضایتمندی مردم نسبت به عملکرد این مجموعه یاد کرد و گفت: مدیریت پلیس راهور استان قم کارآمد، پویا و منطقی بوده که سبب افزایش رضایت مردم، مسئولان و نیروهای انتظامی شده است.

وی کاهش تلفات و تصادفات رانندگی را از دستاوردهای پلیس راهور استان قم برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم دستاوردهای پلیس راهور ذخیره اخروی زحمت‌کشان این عرصه باشد.

مجتبایی با اشاره به اینکه رضایت مردمی، امنیت و کارآمدی را افزایش می‌دهد، مطرح کرد: موفقیت پلیس راهور استان قم در آمارها و گفته‌های مردمی قابل مشاهده است؛ سرهنگ حسینی با اخلاص عمل خود توانسته افتخارات بسیاری را برای این استان رقم بزند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز