قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری:

نقشه سرمایه‌گذاری شهر قم تهیه می‌شود

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۸:۵۲:۴۱
کد خبر: ۳۹۲۶۶۸
نقشه سرمایه‌گذاری شهر قم تهیه می‌شود
قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری گفت: نقشه سرمایه‌گذاری شهر قم تهیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدرضا معرفت با اشاره به محورهای سرمایه‌گذاری در شهرداری قم اظهار کرد: در این بخش پروژه‌های مشارکتی مطرح می‌شود که به صورت الگوی استاندارد زمین و عوارض از شهرداری و ساخت از سرمایه‌گذار است.

وی خاطرنشان کرد: زمین‌های مختلف در مناطق مختلف شهر وجود دارد و نقشه سرمایه‌گذاری تهیه شده که زمین‌ها و مشخصات آنها روی نقشه مشخص می‌شود تا سرمایه‌گذاران بتوانند آن را انتخاب کنند.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری احداث بوستان‌های جدید را یکی دیگر از محورهای سرمایه‌گذاری ذکر کرد و گفت: این بخش می‌تواند به صورت BOT باشد و در بوستان و فضای سبز یکسری از کاربری‌های درآمدزا را احداث کرده تا هزینه‌های بوستان را تأمین کنند و امکان نگهداری بوستان را در قراردادهای بلند مدت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بلوار پیامبر اعظم یکی دیگر از محورهای سرمایه‌گذاری است که در این بخش تسهیلات ویژه برای هتل‌های چهار و پنج ستاره در نظر می‌گیریم اگر در زمان مشخصی متقاضی متعهد شود که هتل پنج ستاره را به بهره‌برداری برساند، عوارض از او دریافت نمی‌شود و قیمت زمین پس از بهره‌برداری از هتل به صورت اقساط دریافت می‌شود.

معرفت با اشاره به هدف از ارائه این تسهیلات گفت: احداث هتل‌های پنج ستاره در قم هزینه بالایی دارد برای اینکه سرمایه‌گذاری در این بخش توجیه پیدا کند، تسهیلات را در نظر می‌گیریم تا ظرفیت جدیدی در شهر قم به وجود آید که به نفع شهر و رونق گرفتن این بلوار است.

وی خاطرنشان کرد: بحث‌های مشارکتی را نیز در این بلوار شاهد هستیم، این بلوار دارای موارد اقامتی، تجاری اقامتی و مسکونی است که تاکنون چند مورد در ارتباط با هتل‌ها مذاکراتی داشته‌ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز