آیت‌الله اعرافی مطرح کرد

تحصیل ۳۵ هزار طلبه در مراکز مختلف المصطفی

۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۰۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۳۹۶۱
تحصیل ۳۵ هزار طلبه در مراکز مختلف المصطفی
رئیس مرکز جاﻣﻌﺔ المصطفی العالمیه بیان اینکه 35 هزار طلبه در حال حاضر در حال تحصیل در شعب مختلف مرکز جاﻣﻌﺔ المصطفی العالمیه هستند خاطرنشان کرد: از این تعداد حدود 16 هزار طلبه علوم دینی در قم مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی در جلسه با استاندار قم با اشاره به فارغ التحصیلی بیش از 45 هزار طلبه از 130 کشور دنیا در مدارس وابسته به این مرکز اظهار کرد: فارغ‌التحصیلان مرکز جاﻣﻌﺔ المصطفی در سطوح مختلف از جمله فعالیت‌های دینی، دانشگاهی، رادیو و تلویزیون‌های اسلامی و تولید کتاب و ترجمه کارهای برجسته‌ای را انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه 35 هزار طلبه در حال حاضر در حال تحصیل در شعب مختلف مرکز جاﻣﻌﺔ المصطفی العالمیه هستند خاطرنشان کرد: از این تعداد حدود 16 هزار طلبه علوم دینی در قم مشغول به تحصیل هستند.

امام جمعه قم با اشاره به فعالیت قانونمند مراکز وابسته به جاﻣﻌﺔ المصطفی در کشورهای مختلف جهان تصریح کرد: امروز جاﻣﻌﺔ المصطفی به یک مرکز معتبر علوم دینی در سطح جهانی مبدل گشته است.

آیت‌الله اعرافی همچنین به جایگاه شهر مقدس قم به عنوان مرکز تشیع و اسلام ناب اشاره کرد و گفت: تاثیرگذاری قم در بعد بین المللی ثمره شکل گیری انقلاب اسلامی است.

نظر شما