تکمیل بلوارهای دانش و جمهوری با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال

۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۱:۱۲
کد خبر: ۳۹۹۴۱۴
تکمیل بلوارهای دانش و جمهوری با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال
محمد صادقی شهردار منطقه دو قم از تکمیل بلوارهای دانش و جمهوری با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمد صادقی با بیان اینکه تکمیل بلوار دانش با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال در سال جاری مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است، اظهار کرد: امسال بلوار جمهوری در حدفاضل مالک اشتر تا میدان امام حسین(ع) تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی با اشاره به اینکه دو پروژه مذکور نیازمند جذب اعتبارات و مشارکت شهروندان است، اضافه کرد: امسال تملک بلوار فردوسی از پل انقلاب تا بلوار امام رضا(ع) برای تسهیل در عبور و مرور شهری در دستور کار قرار دارد.

    شهردار منطقه دو قم خاطرنشان کرد: احداث رینگ حدفاصل شهید موسوی و توحید امسال به پایان می‌رسد و اعتبارات مشخصی برای دفع آب‌های سطحی این رینگ درنظر گرفته شده است.

وی اصلاح و بهسازی جداول فرسوده خیابان‌های شیخ آباد، ولیعصر(عج)، یادگار امام، شهید موسوی و شهید مدنی را از اقدامات شهرداری منطقه دو قم در سال جاری برشمرد و ادامه داد: نزدیک به ۱۶ میلیارد ریال برای پروژه جمهوری در نظر گرفته شده است.

صادقی یادآور شد: در برنامه بودجه سال جاری منطقه دو برای بهسازی آسفالت‌های خیابان توحید، بنی‌فضل، جوادالائمه(ع)، شهید ستاری، سواران، قدس و حریم خیابان ریل راه‌آهن اعتبارات مناسبی اختصاص داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری منطقه دو از ظرفیت‌های مختلف خود برای بهبود وضعیت عبور و مرور استفاده می‌کند، گفت: این منطقه از مناطق محروم شهر قم است که اهالی آن از وضعیت اقتصادی مطلوبی برخوردار نیستند به همین علت امیدواریم مسئولان استانی و ملی نسبت به این منطقه شهری نگاه ویژه داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز