سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم خبرداد

احداث جاده سلامت در بوستان لاله قم

۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۳:۲۴
کد خبر: ۴۰۰۸۲۸
احداث جاده سلامت در بوستان لاله قم
سید رسول موسوی نژادیان سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، به‌زودی اولین جاده سلامت در بوستان لاله احداث می‌شود.

ه گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید رسول موسوی نژادیان در همایش فرهنگی ورزشی خانوادگی نشاط و تندرستی که با حضور جمعی از مدیران استان و شهروندان برگزار شد اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری برنامه‌‌ریزی و تلاش‌ برای رشد و توسعه ورزش همگانی در شهر قم است و در این مسیر اتفاقات خوبی رخ‌داده و یقیناً در آینده‌ تحول خوبی را نیز شاهد خواهیم بود.

وی از برنامه‌ریزی برای احداث و راه‌اندازی جاده سلامت در بوستان‌های سطح شهر در قم خبر داد و ابراز کرد: در همین راستا شهرداری قم در نظر دارد جاده سلامت را در بوستان‌های سطح شهر با همکاری شهرداری‌های مناطق هشتگانه قم احداث نماید.

موسوی نژادیان در ادامه هدف از برگزاری این همایش را ترویج ورزش بین اقشار جامعه عنوان نمود و بیان کرد: در این همایش با اجرای برنامه‌های متنوع ورزش، در نظر داریم آهنگ نشاط و تندرستی را در بین اقشار جامعه ترویج داده و فضایی شاد و پرنشاط را برای شهروندان شهر کریمه اهل‌بیت(س) رقم بزنیم.

وی در ادامه ضمن تأکید بر همکاری دیگر نهادها و ادارات مرتبط با امر ورزش با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم بیان کرد: در واقع‌ شهرداری قم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، این همایش فرهنگی ورزشی خانوادگی را باهدف ایجاد نشاط و تندرستی در جامعه برنامه‌ریزی کرده که یقیناً برای یک‌بار نخواهد بود بلکه در آینده استمرار خواهد داشت.

سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم اظهار کرد: در حاشیه این همایش شاهد اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی هستیم و با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با مرکز بهداشت استان قم،‌ تست سلامت از عموم شهروندان و شرکت‌کنندگان در این همایش انجام می‌شود.

موسوی نژادیان خاطرنشان کرد: به مناسبت روز جهانی ماما از کارشناسان مرکز سلامت جامعه شهید کیوانفر نیز بپاس زحمات بی دریغشان تقدیر به عمل خواهد آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز