آیت الله سبحانی:

کرامت و امنیت زائر ایرانی باید حفظ شود

۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۰:۳۴
کد خبر: ۴۰۴۱۱۷
کرامت و امنیت زائر ایرانی باید حفظ شود
یکی از مراجع عظام تقلید گفت: امنیت و کرامت زائر باید حفظ شود و بدانید که مردم اگر حج نروند ناراحت می شوند و نباید حج را خالی گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله سبحانی امروز در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موضوع حج مهم است و شما تلاش های زیادی کرده اید و باید باز هم ادامه دهید.

وی گفت: یکی حفظ امنیت و دیگری موضوع کرامت زائر باید حفظ شود و بدانید که مردم اگر حج نروند ناراحت می شوند و نباید حج را خالی گذاشت.

آیت الله سبحانی گفت: عدم حضور ایرانیان در آن تجمع یک ضعف است و البته معلوم است که آنها اراده جدی ندارند، اینکه می گویند هواپیمای ایرانی نیاید پس چه کسی بیایید.

وی گفت: مایوس نشوید و تمامی راه ها را دنبال کنید تا بتوانیم با آن دو شرط زائران ایرانی را اعزام کنیم.

آیت الله سبحانی به اقدامات قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اشاره کرد و گفت: این کار بسیار مهمی است و ما از این اقدام خوشحال هستیم.

این مرجع تقلید افزود: حافظان قرآنی هر چه بیشتر باشند موثر است و در خصوص مساجد نیز عنایت بیشتری داشته باشید که ائمه مساجد از نظر علمی و فکری ساخته شوند تا بتوانند اثر بخش باشند.

وی گفت: در خصوص کتاب ها هم باید توجه داشته باشید که به درستی نظارت شود و از سوی دیگر محتوای کتاب ها را تا جایی که می توان افزایش دهید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز