قائم مقام شهردار قم عنوان کرد

بهره‌مندی از المان‌های شهری در انتقال مفاهیم معنوی به جامعه

۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۴:۵۴
کد خبر: ۴۰۶۱۰۱
بهره‌مندی از المان‌های شهری در انتقال مفاهیم معنوی به جامعه
قائم مقام شهردار قم گفت: المان‌های شهری نقش ویژه‌ای در انتقال مفاهیم معنوی در جامعه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ابراهیم معتمدی در نشست خبری دومین جشنواره ملی نمادهای شهری رضوی، با اشاره به برگزاری دوره نخست جشنواره ملی نمادهای شهری رضوی اظهار کرد: سال اول جشنواره با تدابیری که اتخاذ شد فعالیت‌های خوبی صورت گرفت و امیدواریم امسال با برنامه ریزی و بهره گیری از نقاط قوت و ضعف گام‌های بهتری در دوره دوم جشنواره برداریم.

وی با اشاره به ریشه اعتقادی برگزاری جشنواره نمادهای شهری رضوی، تصریح کرد: المان‌های شهری به دلیل اتفاقاتی که در شهرهای کشور در سال‌های اخیر رخ داد، مواردی هستند که می‌توانند مباحث هویتی و آموزشی را در قالبی جدید به مردم ارائه کنند.

قائم مقام شهردار قم استفاده از ابزار نوین برای انتقال مفاهیم را بسیار مؤثر دانست و گفت: کاربری این المان‌ها در فضاسازی شهری و ایجاد گفتمان‌های شهری از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به نقش جوانان در رشد و ارتقاء سطح المان‌های شهری و انتقال مفاهیم مؤثر به مردم خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه جوانان با تاکید بر ریشه معنوی و اعتقادی نمادهای شهری رضوی می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

قائم مقام شهردار قم با تاکید بر ضرورت مهندسی خواسته در طراحی پروژه‌ها و المان‌های شهری، تصریح کرد: در مباحث شهری هر اتفاقی می‌افتد باید بر اساس نیاز و نظریه‌هایی باشد که جوابگوی نیاز شهرها باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز