دادستان قم مطرح کرد

مشارکت حوزه علمیه قم برای حضور طلاب در کانون اصلاح و تربیت

۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۰۸:۰۰
کد خبر: ۴۰۸۵۶۸
مشارکت حوزه علمیه قم برای حضور طلاب در کانون اصلاح و تربیت
دادستان استان قم با بیان اینکه 90 نفر از جوانان زیر 21 سال زندان‌های استان قم در مرکز مشخصی جمع‌آوری شده‌اند، گفت: با مشارکت حوزه علمیه قم برنامه مشخصی برای حضور طلاب در کانون‌های اصلاح و تربیت درنظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مصطفی برزگر گنجی در مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت از زندانیان استان قم که در سالن جلسات دادسرای عمومی انقلاب شهرستان قم برگزار شد، با بیان اینکه اعضای انجمن حمایت از زندانیان استان قم نگاه‌های مادی ندارند، اظهارکرد: اهتمام جدی در انجام اقدامات خداپسندانه به خوبی در میان اعضای این انجمن قابل مشاهده است.

وی با تاکید بر اینکه بسترهای حمایت از زندانیان در استان قم فراهم شده است، اضافه کرد: دادستانی استان قم با برخی از افراد که با نام اقدامات خداپسندانه برای خود درآمدزایی ایجاد کرده، مقابله می‌کند.

دادستان استان قم با اشاره به اینکه سال گذشته نزدیک به 500 میلیون تومان به صورت نقد در میان خانواده‌های زندانیان توزیع شده است، مطرح کرد: برطرف کردن مشکلات زندانیان دارای بیماری‌های خاص باید مورد توجه خیران استانی قرار گیرد زیرا این افراد در شرایط مطلوب زندگی خود را سپری نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: دادستانی استان قم به صورت قاطع با مجرمان برخورد می‌کند اما در تأمین نیازهای اولیه زندانیان و بسترهای مورد نیاز برای خانواده‌های آنها نیز اهتمام ویژه دارد.

گنجی با بیان اینکه 90 نفر از جوانان زیر 21 سال زندان‌های استان قم در مرکز مشخصی جمع‌آوری شده‌اند، گفت: با مشارکت حوزه علمیه قم برنامه مشخصی برای حضور طلاب در کانون‌های اصلاح و تربیت درنظر گرفته شده است.

وی وضعیت کنونی زندان‌های استان قم را مطلوب دانست و تصریح کرد: برای ساخت زندان هزار نفری در استان نیازمند 2 میلیارد تومان هزینه هستیم که این موضوع درحال پیگیری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز