در جلسه ویژه توسعه مناطق روستایی استان مطرح شد

تقویت و حل مشکلات ناحیه های صنعتی قم با هدف اشتغالزایی پویای روستایی

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۸:۵۶
کد خبر: ۴۱۱۱۳۵
تقویت و حل مشکلات ناحیه های صنعتی قم با هدف اشتغالزایی پویای روستایی
اولین جلسه ویژه توسعه مناطق روستایی استان قم با حضور ریاست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیران ادارات مرتبط برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،احمد ذاکری در ابتدای این جلسه با توجه به ظرفیتهای نواحی و مناطق صنعتی استان قم گفت : می توان با تقویت صحیح مالی و زیرساختی نواحی صنعتی قم و همچنین جذب سرمایه گذاران مشکل اشتغال روستاهای اطراف این نواحی را حل نمود .

ایشان ضمن اشاره به فاصله کم نواحی صنعتی با روستاها و بخش های جمعیتی استان قم افزود : باید آنالیز هایی در این مورد صورت بگیرد و دید هر کدام از روستاها چه ظرفیتهایی برای اشتغال دارند و بر همین اساس به روستاهای با اولویت گردشکری ، کشاورزی و صنعتی تقسیم گردند .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قم افزود : در ابتدای امر می خواهیم ناحیه صنعتی سیرو را به عنوان پایلوت احیا نمائیم و در این راستا همه استان باید فعالیت واحدی را صورت دهند .

همچنین جناب آقای طلایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و نمایندگان شرکتهای صنعتی استان و اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مطالب خود را در خصوص راهکارهای گسترش اشتغال روستایی بیان نمودند.  

در این جلسه نمایندگان بخش های خصوص و مدیران ناحیه صنعتی سیرو با بیان مشکلات ناحیه صنعتی سیرو تقویت زیرساختها ، معافیتهای مالیاتی ، شکل بندی صحیح کارخانجات و جذب سرمایه گذاران مستعد را به عنوان راه حل های پیشنهادی بیان کردند .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز