در آستانه ماه مبارک رمضان؛

دانشجویان با فضائل ماه مبارک رمضان آشنا می شوند

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۷:۴۵
کد خبر: ۴۱۱۲۳۶
دانشجویان با فضائل ماه مبارک رمضان آشنا می شوند
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار است که با حضور در خوابگاه ها، دانشجویان را با فضائل ماه مبارک رمضان آشنا و در تقویت روحیه ایمان نسل جوان بکوشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام سید محمد طاهری در دومین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه در سال جاری به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های ما در آستانه ماه مبارک رمضان، حضور در خوابگاه های دانشجویی و صحبت کردن با دانشجویان است.

وی افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار است که با حضور در خوابگاه ها دانشجویان را با فضائل ماه مبارک رمضان آشنا و در تقویت روحیه ایمان نسل جوان بکوشیم.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: یکی دیگر از اقدامات ما در ایام ماه مبارک رمضان، برگزاری هیئت تفسیر و قرائت قرآن کریم است که با حضور اساتید دانشگاه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام طاهری گفت: محور این هیئت مذهبی، تفسیر قرآن کریم است تا بتوانیم معارف قرآنی را در جامعه روز به روز گسترش دهیم.

وی از برگزاری جلسه ضابطین امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: این ضابطین که در بیمارستان ها فعال هستند، اقدامات بسیار خوبی را انجام می دهند که همایشی به منظور هماهنگی هر چه بیشتر کارها و ارائه گزارش ها برگزار خواهد شد.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اعزام کاروان زیارتی عتبات عالیات نیز از دیگر برنامه های این نهاد است که در نیمه اول امسال دو کاروان دانشجویی و اساتید به عتبات مشرف خواهند شد.

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: به هر اندازه که می توانیم باید در گسترش برنامه های فرهنگی در میان دانشجویان و اساتید بکوشیم و در این راستا اهتمام و تلاش جدی داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز