اقدامات پلیس قم برای کاهش ترافیک در زمان افطار

۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۴:۱۹:۰۴
کد خبر: ۴۱۵۲۴۵
اقدامات پلیس قم برای کاهش ترافیک در زمان افطار
رئیس پلیس راهور استان قم با اشاره به اقدامات پلیس برای کاهش ترافیک در زمان افطار، گفت: ۱۷ نقطه ترافیکی در قم در ساعات شلوغی و زمان افطار توسط پلیس راهنمایی و رانندگی روان‌سازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ احمد پوربافرانی اظهار داشت: تغییرات بارز در شیوه زندگی افراد در ماه رمضان، منجر به تغییر در الگوی رفتارهای ترافیکی از جمله کاهش بار ترافیکی در روز، تراکم بارترافیک حوالی افطار و افزایش احتمالی ترافیک در ساعات شب می‌شود.

وی گفت: بر اساس مطالعات ترافیکی نحوه رانندگی در فصول مختلف سال و همچنین در مناسبت‌های ویژه به دلایل گوناگون از جمله دگرگونی در الگوی ترافیک درون شهری و برون شهری تغییر کرده و به تبع آن نیز میزان تخلفات و تصادفات رانندگی تغییرات محسوسی پیدا می‌کند.

رئیس پلیس راهور استان قم تأکید کرد: کاربران ترافیکی باید با بهره گیری از آموزه‌های دینی و اخلاقی، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و بدین ترتیب به حقوق اجتماعی همدیگر احترام بگذارند.

وی در خصوص رعایت نکات ایمنی در ماه مبارک رمضان تأکید کرد: خانواده‌ها مراقب نوجوانان و جوانان خود باشند تا در ساعات بعد از افطار تا سحر با استفاده از وسایل نقلیه به خصوص موتور تردد کمتری در سطح شهر داشته باشند و در صورت نیاز به تردد حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند.

پوربافرانی در پایان گفت: ۱۷ نقطه ترافیکی استان قم در ساعات شلوغی و مواقع افطار توسط پلیس راهنمایی و رانندگی روان سازی می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز