نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

استانداری معایب و مزایای تعطیلی پنجشنبه ها را بررسی کند/ ساختار برخی ادارات قم پایین تر از یک شهرستان است

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۰:۲۵
کد خبر: ۴۱۸۳۳۱
استانداری معایب و مزایای تعطیلی پنجشنبه ها را بررسی کند/ ساختار برخی ادارات قم پایین تر از یک شهرستان است
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث تعطیلی پنجشنبه ها گفت: استانداری قم به صورت ویژه مساله بررسی معایب و مزایای تعطیلی پنجشنبه ها را به صورت کارشناسی از نظر اثربخشی و کارایی مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه شورای اداری استان قم خاطرنشان کرد: باید در این طرح به صورت دقیق بررسی شود که اگر پنجشنبه ها تعطیل شود و یا نشود چه دستاوردها و اثربخشی و یا ضررهایی برای استان خواهد داشت.

وی با اشاره به جایگاه ویژه این استان ،ساختار اداری برخی سازمان ها را در قم پایین دانست و گفت: وزیران و رئیس جمهوری باید عنایت ویژه به قم داشته باشند و از سوی دیگر مدیران استان باید ساختار سازمانی ادارات خود را ارتقا دهند و برخی جایگاه اداره کل های ما از شهرستان های دیگر نیز پایین تر است.

امیرآبادی گفت: به دلیل ساختار سازمانی نامناسب، برخی نمی توانند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و همه مدیران باید بررسی هایی در این زمینه داشته باشند.

وی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرماندهی انتظامی را نمونه ای از دستگاههای استان ذکر کرد که ساختار سازمانی پایین دارند.

وی گفت: نیروی انتظامی با این همه خدماتی که ارائه می کند جایگاه سازمانی آن باید بیشتر ارتقا پیدا کند، در قم دو سوم اعضای مجلس خبرگان، دو رئیس قوه و مراجع تقلید زندگی می کنند و باید ساختار انتظامی نیز متناسب با این وضعیت ارتقاء پیدا کند.

امیرآبادی گفت: ساختار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با وجود وضعیت چاپ و نشر این استان از یک شهرستان هم پایین تر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور 12 ساله حجت الاسلام آشتیانی در مجلس گفت: ایشان از نمایندگان تاثیرگذار، منضبط و قانون مدار مجلس شورای اسلامی بودند و همراهی خوبی با بنده و آقای لاریجانی داشتند.

وی ادامه داد: بنده به عنوان شاگرد ایشان، درس های زیادی از وی گرفتم و امید است در چهار سال آینده نیز راهنمای ما باشند.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: اکنون هماهنگی خوبی بین سه نماینده قم وجود دارد و هفته آینده وضعیت کمیسیون ها معلوم خواهد شد، مشکلاتی در کشور وجود دارد گشایش آنچنانی صورت نگرفته و باید به دولت کمک کنیم تا مشکلات مردم برطرف شود.

جلسه شورای اداری استان قم با حضور سید رضا صالحی امیری مشاور رئیس جمهوری و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، استاندار و سایر مدیران استان در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز