از سوی شهرداری قم

نخستین جشنواره «برکت» در قم برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۸:۲۲
کد خبر: ۴۲۰۰۱۳
سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از برگزاری نخستین جشنواره « برکت» در قم به همت این سازمان خبر داد. ‌

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید رسول موسوی‌نژادیان گفت: نخستین جشنواره برکت به همت این سازمان و همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات متنوع این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره با برگزاری مسابقاتی همچون اسلام و فرهنگ شهروندی، عکاسی با تلفن همراه و نیز مسابقات ورزشی متنوع همراه خواهد بود.

وی در ادامه افزود: دست‌های سحرآمیز، نمایشگاه عکس نماز و نیایش، کارگاه آموزشی هنر و میز غذای اقوام ایرانی و برنامه‌های ورزشی از دیگر بخش‌های این جشنواره است.

سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با اشاره به استقبال شهروندان از جشنواره غذاهای بومی و محلی گفت: با توجه به استقبال خوب مردم از غذاهای بومی و محلی، بخش میز غذای اقوام ایران نیز از بخش‌های پیش‌بینی‌شده این جشنواره است.

موسوی‌نژادیان ضمن اشاره به استقبال خوب شهروندان از برگزاری برنامه در بوستان‌های سطح شهر گفت: با توجه به استقبال خوب شهروندان از برنامه‌های نوروزی این سازمان، نخستین جشنواره برکت در بوستان‌های علوی، نرگس، شهید مبارکی، شهید بنیادی، شهریار و نجمه برگزار خواهد شد.

این جشنواره همزمان با ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت 19 تا 24 از مورخه 28 خرداد تا چهارم تیرماه و 10تیر تا 15تیر در بوستان‌های یادشده برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز