معاون استاندار قم:

دولت یازدهم از ظرفیت همه طیف های سیاسی استفاده کرده است

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۰:۳۲:۲۸
کد خبر: ۴۲۰۶۱۳
دولت یازدهم از ظرفیت همه طیف های سیاسی استفاده کرده است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، یک نوع بلوغ و عقلانیت نسبی سیاسی در سطح کشور حاکم شده و دولت از ظرفیت نیروهای کارآمد اصلاح طلب و اصولگرا استفاده کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احد جمالی در جمع احزاب و تشکل های سیاسی استان قم افزود: در سایه این عقلانیت سیاسی، عقلای جناح های سیاسی در سطح کشور دنبال تامین منافع ملی هستند و نمونه آن را در برجام شاهد بودیم.

وی اظهار داشت: در دولت یازدهم، خانه احزاب به رسمیت شناخته شد و احزاب در کنار هم جمع شده اند، امید است همه احزاب و گروه های سیاسی به سمت صیانت از منافع ملی حرکت کنند.

جمالی هم چنین تکثر احزاب را از مشکلات کشور دانست و گفت: بیشتر کشورهای پیشرفته دو حزبی یا سه حزبی هستند ولی ما در کشور بیش از 230 حزب و گروه سیاسی وجو دارد.

وی ادامه داد: بسیاری از احزاب ما شبیه سازمان های مرد نهادی هستند که نخبگان سیاسی در آنها جای گرفتند.

معاون استاندار قم گفت: خوشبختانه امروز نیروهای متعادل اصلاح طلب و اصولگرا دنبال تامین منافع ملی هستند و این اتفاق بسیار خوبی در سطح ملی برای کشور است.

جمالی بیان داشت: ما در شهر مقدس قم از ظرفیت احزاب برای توسعه استان قم استفاده خواهیم کرد و در طول سال برنامه هایی را با حضور تمام احزاب برگزار می کنیم.

وی در پایان گفت: اشکال در کارهای همه وجود دارد و همه باید شهامت پذیرش اشتباه را داشته باشیم و پذیرفتن خطا را تنزل شخصیت خود ندانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز