نشست مجمع عمومی حزب اراده ملت ایران شعبه قم برگزار شد/ تزریق روح امید در کالبد کشور از طریق برجام

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۴۲:۲۸
کد خبر: ۴۲۶۶۸۴
نشست مجمع عمومی حزب اراده ملت ایران شعبه قم برگزار شد/ تزریق روح امید در کالبد کشور از طریق برجام
نشست مجمع عمومی حزب اراده ملت ایران شعبه استان قم یکشنبه شب با حضور برخی فعالان سیاسی اصلاح طلب در مجتمع رفاهی فرهنگیان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسین منصوری تاج دبیر حزب اراده ملت ایران شعبه قم در این مراسم گفت: حزب اراده ملت رویکرد اصلاح طلبی داشته و حرکت های آن نیز متناسب با خطی و مشی های سیاسی اصلاح طلبان صورت می گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن دو انتخابات مهم شوراها و ریاست جمهوری، شورای هماهنگی اصلاحات در قم نیز باید فعال و جلسات خود را ادامه دهد تا بتوانیم با آمادگی بیشتری به استقبال این دو انتخابات برویم.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه سال ها بحث انتخابات الکترونیکی در کشور مطرح بوده و هنوز اجرایی نشده است، احزاب باید انتخابات درونی خود را به صورت الکترونیکی برگزار کنند تا این مساله نهادینه شود و در کشور جابیفتد.

منصوری تاج خاطرنشان کرد: حزب اراده ملت ایران مجوز روزنامه ای به نام 'گفتمان اصلاحات' را دریافت کرده و به زودی منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت حزب اراده ملت شعبه قم نیز گفت: در این حزب 9 کمیته از جمله کمیته تشکیلات، سیاسی، انتخابات، زنان، مدیریت شهری، فرهنگی و آموزشی و... تشکیل شده و فعالیت های خود را نیز به صورت فعال ادامه می دهد.

فتح الله یاری قائم مقام حزب اراده ملت ایران شعبه قم نیز طی سخنانی گفت: برجام توانسته حیات مجدد و امید را در جامعه تزریق کند و امید است که مشکلات و چالش های پیش رو نیز در آینده به فرجام برسد.

وی بیان داشت: نگاه احزاب همیشه بالادستی است در حالی که هدف نهایی و غایی یک حزب این است که بتواند آرمان های کشور خود را به ثمر برساند.

عضو شورای حزب اراده ملت قم گفت: شفافیت، پاسخگو بودن، مسئولیت پذیری، قانونگرایی و مشارکت از شاخص های یک حکمرانی و دولت خوب است.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل موسویان عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم و بختیاری زاده رئیس کمیته سیاسی حزب اراده ملت قم نیز سخنرانی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز