فرمانده انتظامی استان قم:

مصون‌سازی جوانان در گرو عمل به معارف اسلامی است

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۳۴:۳۳
کد خبر: ۴۲۸۹۴۴
مصون‌سازی جوانان در گرو عمل به معارف اسلامی است
فرمانده انتظامی استان قم به مناسبت روز عفاف و حجاب گفت: مصون‌سازی جوانان در گرو آشنایی و عمل به معارف اسلامی و تهذیب نفوس است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار کاظم مجتبایی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری پیرامون حجاب و عفاف اظهار کرد: حجاب و عفاف از موضوعات اصلی مورد هجمه جنگ نرم دشمنان است و در صدد استفاده از آن برای به انحراف کشیدن جوانان از مسیر صحیح دین و اخلاق هستند.

وی بر شناخت و معرفی صحیح حجاب بر اساس آموزه‌های دینی و قرآنی، گسترش راه‌های ترویج حجاب و رفع موانع حجاب برتر تاکید کرد و با اشاره به اینکه حجاب رابطه مستقیمی با تحکیم بنیان خانواده دارد، اظهار کرد: حجاب و عفاف علاوه بر اینکه از ضروریات دین مبین اسلام است، ریشه در تاریخ و تمدن ایران اسلامی دارد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه احیای فرهنگ عفاف در جامعه موجب شکوفایی هرچه ببیشتر جامعه می‌شود، افزود: باید از تمام ظرفیت‌های موجود، به ویژه ابزار نوین مانند فضای مجازی برای ترویج معارف اصیل اسلام استفاده شود.

وی با بیان اینکه آیات و احادیث بسیاری در رابطه با حجاب و عفاف وجود دارد، ادامه داد: در حوزه حجاب و عفاف، فعالیت فرهنگی ضروری است و تنها با اقدامات سلبی نتیجه دلخواه حاصل نخواهد شد.

مجتبایی برترین عبادت‌ها را عفاف و پاکدامنی برشمرد و بیان کرد: مصون‌سازی جوانان در گرو آشنایی و عمل به معارف اسلامی، خداشناسی و تهذیب نفوس است و بحمدالله قم در این خصوص جزء برترین‌های کشور است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز