نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

همه باید به دولت کمک کنیم

۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۰۱:۲۰
کد خبر: ۴۵۲۸۱۰
همه باید به دولت کمک کنیم
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز وضعیت کشور به گونه ای که باید به دولت کمک کنیم تا بتواند مشکلات را برطرف کرده و از سوی دیگر دیگر شاهد عمران و آبادانی در کشور باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد امیرآبادی در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از 114 پروژه عمرانی، شهرداری قم طی سخنانی ابراز داشت: روحیه جهادی در مجموعه شهرداری قم وجود دارد که این امر بسیار مهمی است که باید در همه دستگاه ها وجود داشته باشد.

وی عنوان داشت: امروز وضعیت کشور به گونه ای که باید به دولت کمک کنیم تا بتواند مشکلات را برطرف کرده و از سوی دیگر دیگر شاهد عمران و آبادانی در کشور باشیم.

امیرآبادی گفت: دولت به کمک شهرداری ها در زمینه عمران و آبادانی نیاز دارد و بیشتر اعتبارات کشور صرف هزینه های نگهداری و امور جاری کشور می‌ شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در قم اقدامات قابل توجهی در زمینه عمران و آبادانی انجام شده و با اعتباری که مقام معظم رهبری به قم اختصاص دادند و از سوی دیگر فعالیت های صورت گرفته بخشی از کاستی های دولت در زمینه عمرانی و آبادانی قم توسط این خدمات رفع شد اما نیازمند تلاش بیشتری هستیم.

وی با اشاره به وضعیت پروژه های شهری گفت: همه نمایندگان قم دغدغه این را دارند که از مدیریت شهری حمایت شود و اعتقاد داریم کمک به مدیریت شهری تلاش برای خدمات بیشتر به مردم است.

امیرآبادی با اشاره به خط دوم مترو در قم گفت: این خط با فاینانس و منابع داخلی باید زودتر آغاز شود و خواسته نمایندگان همین بوده و شهردار و استاندار هم قول داده‌ اند تا این پروژه شروع شده و ظرفیت جدیدی را به قم اضافه کند.

وی با اشاره به بدهی های دولت به دستگاه های اجرایی گفت: این بدهی ‌ها که 450 میلیارد تومان بود پیگری و در ردیف بودجه نیز ثبت شد در جلسه ‌ای هم که با آقای نوبخت داشتیم، قول دادند که هرچقدر بدهی شهرداری‌ ها باشد در اصلاح بودجه کمک خواهیم کرد و در جلسه اخیر تا 650 میلیارد تومان از بدهی‌ها را قبول کرده‌ اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بدهی های شهرداری به بانک ملی گفت: در تلاش هستیم تا بدهی های دولت به شهرداری را با بدهی های شهرداری به بانک ملی تهاتر کنیم.

وی به موضوع امنیت شغلی کارکنان شهرداری اشاره کرد و گفت: در برنامه ششم به دنبال این هستیم که بحث امنیت شغلی کارکنان شهرداری ها را تعیین تکلیف کنیم.

امیرآبادی گفت: حفظ باغات در شهر از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید از تقسیم و توافق بر سر این زمین‌ ها جلوگیری شود و این باغ ها باید به عنوان فضای سبز در اختیار مردم باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز