مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم:

تکریم ارباب رجوع باید همواره در دستور کار ادارات باشد

۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۲۱:۰۵
کد خبر: ۴۵۳۰۷۵
تکریم ارباب رجوع باید همواره در دستور کار ادارات باشد
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن تاکید بر برخورد خوب و مناسب با مردم گفت: تکریم ارباب رجوع امربسیار مهمی است که نباید از آن غفلت کرد و باید همواره به فکر رفع مشکلات مردم باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام و المسلمین طاهری امروز در مراسم جشن روز کارمند طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ابراز داشت: کارمند و کارگزار رکن و قوام هر دستگاهی است و هر دستگاه و نهادی باید به قوام کارمندان خود توجه کند.

وی عنوان داشت: طبق روایات همه کارهای خوب به واسطه نیروهای خوب قوام و دوام پیدا می کند  و تا مجموعه ای کارمند خوب نداشته باشد نمی تواند کار خوب نیز به مردم ارائه کند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم با قرائت روایتی از پیامبر(ص) گفت: پیامبر(ص) می فرمایند که عالم عامل، کارگزار و کارمند با ایمان و فقیر اهل شکیبایی از جمله افرادی هستند که می توانند همانند پیامبر(ص) شفاعت کنند و ازاین رو باید کارمندان قدر جایگاه خود را بدانند.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری افزود: باید در تمامی کارها به دنبال این باشیم که کار مردم را راه بیندازیم و کارها به صورت هدفمند و با دقت انجام شود.

وی ضمن تاکید بر برخورد خوب و مناسب با مردم گفت: تکریم ارباب رجوع امربسیار مهمی است که نباید از آن غفلت کرد و باید همواره به فکر رفع مشکلات مردم باشیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: مسئولیتی که داریم امانت است و باید از این امانت مراقبت کنیم و به فکر مردم باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز