معاون شهردار قم خبر داد

تدوین ۴۴۹ طرح مختلف در برنامه قم ۱۴۰۰

۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۱:۴۱:۲۰
کد خبر: ۴۵۳۸۳۳
تدوین ۴۴۹ طرح مختلف در برنامه قم ۱۴۰۰
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم گفت:‌ 449 طرح در بخش‌های عمرانی،‌ زیست محیطی، ترافیکی، مالی، فرهنگی و تمام زوایایی که شهرداری در آن وظیفه دارد، در برنامه قم 1400 پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محسن رنجبر در خصوص برنامه قم 1400 اظهار کرد:‌ چشم‌انداز 1414 شهر قم به یک سری برنامه‌های پنج ساله تقسیم شده است، نخستین برنامه پنج ساله قم 1400 هفته گذشته تقدیم شورای اسلامی شهر شده و این برنامه پنج ساله در راستای چشم‌انداز قم در افق 1414 است.

وی افزود: برنامه قم 1400، 11 هدف کلان دارد که برای این اهداف، 38 استراتژی کلان تدوین شده و برای اجرای این استراتژی‌ها هم 118 سیاست اجرایی تعریف شده است، براساس این سیاست‌های اجرایی، 449 طرح در بخش‌های عمرانی،‌ زیست محیطی، ترافیکی، مالی، فرهنگی و تمام زوایایی که شهرداری در آن وظیفه دارد، در برنامه قم 1400 تدوین شده که این طرح‌ها باید در طول پنج سال آینده اجرایی شود.

رنجبر در خصوص سیستم آمار شهرداری قم گفت: هم اکنون به دنبال آماده کردن یک سیستم آماری در شهرداری قم هستیم تا متوجه شویم که وضعیت قم اکنون در هر کدام از طرح‌های مطرح شده در برنامه قم 1400 چگونه است،‌ البته این سیستم در آینده به صورت برخط اطلاعاتش به روز می‌شود و ما به دنبال اجرایی کردن سیستم آماری در شهرداری قم تا آخر امسال هستیم.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم ادامه داد:‌ برای اینکه از وضعیت فعلی به برنامه قم 1400 برسیم، اهداف این برنامه را مشخص و این اهداف را در برنامه‌های سالیانه شهرداری قم لحاظ خواهیم کرد،‌ برنامه سال 96 شهرداری براساس برنامه قم 1400 تدوین می‌شود و مردم می‌توانند در این خصوص به ما کمک کنند، البته باید هماهنگی‌های بیشتری میان دستگاه‌ها، مردم و شهرداری قم ایجاد شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز