معاون استاندار قم خبر داد

مشارکت ۵۰ درصدی قمی‌ها در ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۲:۱۰
کد خبر: ۴۶۶۹۶۹
مشارکت ۵۰ درصدی قمی‌ها در ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن
معاون استاندار قم گفت: با توجه به اینکه از ۴ تا ۲۵ مهر ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن آغاز شده، مشارکت مردم قم حدود ۵۰ درصد بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی سلیم‌زاده در نشست ویژه هفته احیاء امر به‌ معروف و نهی از منکر که صبح امروز در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، بابیان اینکه شورای امربه‌معروف در اکثر ادارات استان قم تشکیل‌شده است، اظهار داشت: باید تمامی دستگاه‌ها وادارات شورای امربه‌معروف ونهی از منکر در اداره خود داشته باشند.

دبیر شورای امربه‌معروف ونهی از منکر استان قم بابیان اینکه براساس مصوبه شورای صیانت باید تفکیک بانوان از آقایان انجام شود، افزود: باید قانون امربه‌معروف و نهی از منکر در استان قم در ادارات ابلاغ‌شده و روی آن کار شود همچنین باید از بودجه فرهنگی ادارات برای امربه‌معروف و نهی از منکر استفاده شود.

سلیم‌زاده بابیان اینکه هر اداره‌ای معروف‌ها و منکرات خاص خود را دارد، خاطرنشان کرد: احصاء معروف‌ها و منکرات یکی از اموری است که به‌وسیله اداره‌ها باید به آن توجه شود، همچنین فرهنگ پذیرش در اداره‌ها بسیار مهم است اگر منکری دیده شد فرد موظف به دادن تذکر است و باید این مسئله فرهنگ‌سازی شود.

وی مسئله آموزش و ابلاغ آن به همه ادارات را یکی از وظایف برشمرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم یکی از نخستین اداراتی بود که مسئله آموزش را جدی گرفت و حتی برای خانواده‌ها دوره‌های آموزشی برگزار کرد.

در ابتدای نشست، سید صدرالدین موسوی با اشاره به ابلاغ بخش‌نامه‌ای به‌وسیله معاونت اجرایی ریاست جمهوری به وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای انقلاب اسلامی گفت: در این بخش‌نامه به دستگاه‌ها ابلاغ‌شده که عملکرد خود را درباره امربه‌معروف و نهی از منکر در سال‌های 93 و 94  و همچنین در 6 ماهه گذشته را به استانداری ارسال کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌ی منابع استانداری قم بیان کرد: با توجه به اینکه از 4 تا 25 مهر ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن آغاز شده مشارکت مردم قم حدود 50 درصد بوده است.

موسوی با اشاره به تشویق مردم به انجام ثبت‌نام‌های اینترنتی گفت: باید مشارکت افراد جامعه و مدیران به‌ویژه در کادر مدارس ایجاد شود و مدارسی که کارها را به نحو احسن انجام می‌دهند از سوی کادر مدارس تشویق صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز