خرید ۸۸ دستگاه اتوبوس برای افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۸:۴۵
کد خبر: ۴۶۹۰۳۴
خرید ۸۸ دستگاه اتوبوس برای افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: سعی داریم قرارداد خرید ۸۸ دستگاه اتوبوس برای افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی شهری را تا یک ماه دیگر به نتیجه رسانده و سال آینده آنها را وارد خطوط کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسین مومنی موحد با اشاره به ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی در شهر قم، اظهار کرد: امروزه توسعه حمل و نقل عمومی یکی از محورهای برنامه های توسعه شهری برای جلوگیری از مشکلاتی چون ترافیک و تراکم عبور و مرور است.

وی با تاکید بر اینکه شرایط حمل و نقل عمومی با استانداردهای لازم این بخش فاصله دارد، اظهار کرد: با این وجود طی سال های اخیر توسعه زیادی در حوزه حمل و نقل عمومی اتفاق افتاده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بخش اتوبوسرانی طی سال های اخیر شاهد توسعه کمی و کیفی ناوگان بوده ایم و با اجرای طرح تحول خطوط، کیفیت خدمات رسانی افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در کنار کیفیت به دنبال افزایش تعداد ناوگان و نوسازی آنها نیز هستیم، گفت: ابتدای امسال ۴۰ دستگاه اتوبوس برای افزایش ناوگان شهری خریداری شد که تا پایان سال به خطوط شهر اضافه خواهد شد.

مومنی موحد با بیان اینکه درصدد خرید ۸۸ دستگاه اتوبوس دیگر برای شهر هستیم، خاطرنشان کرد: سعی داریم ظرف یک ماه آینده قرارداد خرید این اتوبوس ها را نهایی کرده و سال آینده شاهد افزایش ناوگان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه عمر ناوگان اتوبوسرانی در شهر قم به هشت سال رسیده است، افزود: سعی داریم با نوسازی ناوگان به مرور زمان عمر ناوگان را به استاندارد و حد مطلوب نزدیک کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز