معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم خبر داد

برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی ویژه هفته پدافند غیرعامل

۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۲:۴۹:۲۲
کد خبر: ۴۷۱۱۵۸
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم گفت: در هفته پدافند غیرعامل مسابقه کتاب‌خوانی مجازی و نشست علمی تخصصی از سوی شهرداری قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید امیر سامع  در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار شد، در خصوص اقدامات این نهاد در حوزه پدافند غیرعامل گفت: کمیته‌ای در این خصوص با حضور شهردار، معاونین شهردار، شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌های وابسته به شهرداری تشکیل ‌شده است. تاکنون کمیته پدافند غیرعامل شهرداری قم دو جلسه برگزار کرده و هماهنگی‌های لازم در این حوزه در آن کمیته صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در راستای بحث پدافند غیرعامل دو بوستان شهر قم برای استقرار اضطراری آماده‌ شده است. در ایام عادی از این بوستان‌ها برای اقامت گردشگران استفاده می‌کنیم و در ایام اضطراری این دو بوستان با داشتن امکانات لازم برای اسکان موقت شهروندان آماده است. همچنین در این راستا طرح خروج اضطراری از ساختمان‌های شهرداری هم آماده ‌شده است.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم افزود: در حوزه فرهنگ‌سازی در خصوص پدافند غیرعامل در زمان‌های متفاوت برنامه‌هایی را برگزار کردیم، همچنین در برگزاری همایش پدافند غیرعامل در آموزه‌های دینی مشارکت داشتیم.

سامع با اشاره به دوره‌های آموزشی در خصوص پدافند غیرعامل اظهار کرد: در این راستا ما به‌صورت مستمر دوره‌هایی را برای کارکنان شهرداری برگزار کردیم، همچنین در هفته پدافند غیرعامل یک مسابقه کتاب‌خوانی مجازی و یک نشست علمی تخصصی از سوی شهرداری قم برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص پدافند غیرعامل در حوزه شهرسازی ما به این مسأله توجه کردیم ساختمان‌هایی که در شهر هستند، باید چه خصوصیاتی را رعایت کنند و انطباق این ساختمان‌ها با مقررات را مورد بررسی قرار دادیم، همچنین در حوزه امنیت اطلاعات کارهای خوبی در شهرداری قم صورت گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز