مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم:

اطلس صنایع دستی قم تدوین شود

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۲:۴۷
کد خبر: ۴۷۸۰۱۰
اطلس صنایع دستی قم تدوین شود
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: تدوین اطلس صنایع دستی استان از وظایف مهم انجمن صنایع دستی است که باید سریع‌تر اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عیسی رضایی در دیدار جمعی از هنرمندان برتر صنایع دستی قم اظهار کرد: صنایع دستی قم نیازمند انجمن دائمی فعال و پویا است که در بخش‌های علمی، پژوهشی، تحقیقاتی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات و همچنین در بخش تولید و اجرا فعالیت کند.

وی خطاب به هنرمندان صنایع دستی قم گفت: انجمن صنایع دستی قم در بُعد علمی –پژوهشی باید با مراکز دانشگاهی و دانشکده‌های هنر و صنایع دستی در ارتباط باشد و از اساتید فرهیخته و دانشجویان علاقه‌مند کمال بهره و نهایت استفاده را ببرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه کرد: فراهم کردن زمینه اطلاع‌رسانی در داخل مرزها و خارج از مرزهای ایران از طریق سایت، نرم‌افزارهای اندروید، نگارش کتاب و مقاله، شرکت در نمایشگاه‌های استانی، ملی و بین‌المللی و تدوین اطلس صنایع دستی استان از وظایف مهم انجمن صنایع دستی است که باید سریع‌تر اجرایی شود.

وی در پایان یادآور شد: نقش اطلاع‌رسانی در صنایع دستی بسیار مهم است، زیرا سبب ایجاد انگیزه، ترویج و توسعه صنایع دستی و موجب اشتغال‌زایی شده و بسترهای فروش و بازاریابی صنایع دستی را فراهم می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز