توسط مدیرکل امور نخبگان و استعداد‌های برتر حوزه‌‌های علمیه خواهران

برنامه‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برای توانمندسازی طلاب تشریح شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۷:۰۸
کد خبر: ۴۸۰۱۶۳
برنامه‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برای توانمندسازی طلاب تشریح شد
مدیرکل امور نخبگان و استعداد‌های برتر حوزه‌‌های علمیه خواهران گفت: برای توانمندسازی و ارتقای طلاب به سطوح بالاتر و تبدیل آنان به نخبگان آینده حوزوی، طرح‌هایی مانند استفاده از استادان برای راهنمایی طلاب، دوره‌های پودمانی، همایش‌ها، نشست‌ها، اردوها، بازدید‌های علمی، کارگاه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ... پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین داود رجبی‌نیا در چهارمین نشست مدیران استانی حوزه‌‌های علمیه خواهران در سال ۹۵ به تشریح وضعیت امور ممتازان، استعداد‌های برتر و نخبگان حوزه‌های علمیه خواهران پرداخت.

وی با اشاره به وظایف اداره‌کل ‌امور نخبگان و استعدادهای برتر گفت: شناسایی ممتازان و استعداد‌های برتر و کشف نخبگان، حمایت مادی و معنوی از ممتازان و استعدادهای برتر، ارتقا و توانمندسازی ممتازان و استعداد‌های برتر و ایجاد ظرفیت‌های لازم برای بکارگیری و بهره‌مندی از توانمندی‌های استعداد‌های برتر و نخبگان حوزوی از جمله وظایف این اداره به شمار می‌رود.

رجبی نیا افزود: این اداره‌کل در صدد است بتواند با شناسایی و ساماندهی و در نهایت علم‌افزایی و مهارت‌افزایی نخبگان حوزه‌های علمیه خواهران، موجبات بهره‌مندی بیشتر را در حوزه‌های علمیه و خارج از آن فراهم کند.

مدیرکل امور‌نخبگان و استعداد‌های برتر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه برنامه‌های ارتقایی برای طلاب و نخبگان در نظر گرفته شده است اظهار کرد: در حوزه‌ شناسایی و ساماندهی می‌کوشیم تا در عرصه‌های آموزش، پژوهش، فرهنگی تبلیغی، اخلاق و تربیت و مدیریت شناسایی و ساماندهی صورت گیرد.

رجبی‌نیا خاطرنشان کرد: برای توانمندسازی و ارتقاء طلاب به سطوح بالاتر و تبدیل آنان به نخبگان آینده حوزوی، طرح‌هایی مانند استفاده از استادان برای راهنمایی طلاب، دوره‌های پودمانی، همایش‌ها، نشست‌ها، اردوها، بازدید‌های علمی، کارگاه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ... پیش‌بینی شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم، سامانه ناب(نام اختصاری اداره کل امور نخبگان و استعدادهای برتر) با آدرس nab.whc.ir رونمایی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز