شهردار قم خبر داد

افتتاح ۱۴ بوستان شهری در مناطق محروم قم تا ۲ ماه آینده

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۴:۴۶
کد خبر: ۴۸۱۴۷۸
افتتاح ۱۴ بوستان شهری در مناطق محروم قم تا ۲ ماه آینده
شهردار قم از افتتاح 14 بوستان شهری در مناطق محروم تا 2 ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به اختصاص بخشی از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان قم برای احداث بوستان و توسعه فضای سبز در شهر اظهار کرد: 14 بوستان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری با مشارکت شهرداری اجرایی شده است که حداکثر تا دو ماه آینده به طور کامل در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

شهردار قم خاطرنشان کرد: عمده این بوستان‌ها در مناطق محروم شهر احداث شده است و وضعیت خوبی در محلات و این مناطق ایجاد خواهد کرد و ادامه توسعه بوستان‌ها در شهر در برنامه شهرداری است.

سقائیان‌نژاد با اشاره به پروژه‌ ایمن‌سازی بوستان‌های شهر تصریح کرد: بیش از 290 بوستان در قم وجود دارد که اکثر آنها در گذشته ایمن نبود و برخی اوقات برای شهروندان خطرساز می‌شد که پروژه‌ای در شهرداری تعریف شد و تاکنون 173 بوستان به طور کامل ایمن‌سازی شده و روشنایی آن‌ها نیز تأمین شده است.

وی استانداردسازی وسایل بازی بوستان‌ها را یادآور شد و افزود: 85 ست بازی کودکان نیز در پارک‌های سطح شهر نصب شده است.

شهردار قم ساماندهی آب‌نماها و ایمن‌سازی آن‌ها را مورد توجه قرار داد و افزود: 176 آب‌نما در شهر قم داریم که 118 مورد از کار افتاده و ناایمن بوده و پروژه‌ ایمن‌سازی آن‌ها اجرایی شده است.

سقائیان‌نژاد واکاری درختان و افزودن سرانه فضای سبز در قم را یادآور شد و افزود: سال گذشته حدود 300 هکتار فضای سبز ایجاد شده است و امسال هم سعی داریم بیش از 350 هکتار درختکاری داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با این اقدامات شهر قم به جایگاه و شرایط اصلی خود خواهد رسید و می‌توان به صورت شایسته‌تری در خدمت زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت(ع) بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز