مشاور تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س):

پیاده‌روی اربعین حسینی نشانگر روح استکبارستیزی امت اسلام است

۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۶:۲۶:۴۹
کد خبر: ۴۸۳۸۸۰
پیاده‌روی اربعین حسینی نشانگر روح استکبارستیزی امت اسلام است
مشاور تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی نشانگر روح استکبارستیزی امت اسلام در برابر ظلم ظالمان به ویژه استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام روح الله فاطمی نسب در حاشیه بازدید از موکب حضرت فاطمه معصومه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور عاشقان و دلدادگان اباعبدالله الحسین در همایش عظیم پیاده‌روی حسینی اظهار کرد: کنگره عظیم اربعین حسینی زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز سراسر سرزمین عراق همچون رودخانه به سمت دریای کربلا در حال حرکت است، خاطرنشان کرد: اگر با گوش جان به صدای امواج این رود خروشان توجه کنیم صدای یالثارات الحسین و لبیک یا حسین را می‌شنویم.

مشاور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه ابراز کرد: امیدواریم به فضل خدای متعال فرهنگ اربعین که فرهنگ ایثار، انفاق، احسان و حضور به هنگام است به زمینه‌سازی ظهور حضرت حجت ختم شود.

وی با تأکید بر اینکه پیاده‌روی اربعین در کشور عراق با میزبانی مردم معتقد مؤمن و معتقد و خونگرم این کشور جلوه‌ای از مدینه فاضله است، خاطرنشان کرد: با فراگیر شدن این فرهنگ در سرتاسر جامعه اسلامی می‌توانیم امیدوار به ظهور حضرت حجت باشیم.

فاطمی نسب تصریح کرد: اگر همه مؤمنین و مؤمنات به معنای واقعی کلمه حسینی شوند مورد عنایت خاصه خداوند متعال قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه هر کس حسینی شود عامل به آیات کریمه قرآن کریم است، تأکید کرد: انسان حسینی کسی است که تعظیم شعائر خدا را می‌کند، قدردان اجر رسالت حضرت رسول است و مودت و محبت خود را نثار اهل‌بیت می‌کند که همه این مؤلفه‌ها نشانگر ایمان واقعی است.

این کارشناس مذهبی پیاده‌روی اربعین حسینی را نشانگر روح استکبارستیزی امت اسلام در برابر ظلم ظالمان به ویژه استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل دانست و افزود: استکبار جهانی با پشتیبانی از داعشی‌ها و تکفیری‌ها که سفیانی‌های زمان هستند سعی از بین بردن اسلام ناب محمدی دارند دارد که به فضل خدا تا زمانی که این شور و شعور حسینی در امت اسلامی زنده بماند هیچ آسیبی به پیکره واحده امت اسلامی نخواهد رسید.

وی تصریح کرد: امیدواریم به فضل خداوند رحمان و رحیم این فرهنگ ناب و میزبانی که مردم عراق نمونه کامل آن می‌باشند به تمام کشورهای اسلامی تعمیم پیدا کند و زائران اربعین حسینی از مبدأ سفر خود در هر کجای عالم هستند تا مقصد که کربلا است مورد تکریم قرار گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز