مدیرکل اوقاف استان قم خبر داد

صرف ۵ میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی سازمان اوقاف استان قم

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۴۹:۴۷
کد خبر: ۴۹۱۹۶۰
صرف ۵ میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی سازمان اوقاف استان قم
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: این سازمان برای پروژه‌های عمرانی که امسال شروع کرده، تاکنون حدود 5 میلیارد تومان هزینه کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی‌مقدم امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی سازمان اوقاف و امور خیریه استان که در امامزاده ابراهیم برگزار شد، با اشاره به پروژه‌های عمرانی در آستان امامزادگان قم اظهار کرد: امسال 51 پروژه عمرانی را در آستان امامزادگان استان شروع کردیم که تعدادی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیدند و تعدادی دیگر هم در حال احداث است.

وی ادامه داد: احداث پروژه‌های عمرانی در آستان امامزادگان استان قم با هدف تحقق بخشیدن به خواسته مقام معظم رهبری بود، ایشان فرمودند که آستان امامزادگان باید به قطب‌های فرهنگی تبدیل شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: کمک و مساعدت خیرین استان برای حل موانعی که در راه قطب فرهنگی شدن امامزادگان وجود دارد، موثر بوده است.

حسینی‌مقدم با اشاره به پروژه‌های عمرانی سازمان اوقاف و امور خیریه استان قم اظهار کرد: این سازمان برای پروژه‌های عمرانی که امسال شروع کرده، تاکنون حدود 5 میلیارد تومان هزینه کرده است، پیش بینی می‌کنیم که تا پایان سال هم حدود 2 میلیارد تومان دیگر هزینه کنیم تا این پروژه‌ها به مرحله بهره‌برداری برسند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که با عنایات خداوند در راه ترویج فرهنگ وقف و زیارت امامزادگان موفق باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز