معاون فرهنگی و امور جوانان قم خبر داد

برگزاری دوره های شیوه مدیریت مراکز و نهادهای فرهنگی در دانشگاه

۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۰:۲۳
کد خبر: ۴۹۸۲۷۱
برگزاری دوره های شیوه مدیریت مراکز و نهادهای فرهنگی در دانشگاه
معاون فرهنگی و امور جوانان گفت: برگزاری دوره های مدیریت مراکز و نهادهای فرهنگی ویژه دبیران سازمانهای مردم نهاد و فعالین فرهنگی اجتماعی در دستور کار قرار داد و مبانی ابتدایی آن در دست بررسی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،‌ علی پارسانیا در نشست مشترک معاونت جوانان با نماینده مرکز آموزش های کاربردی پردیس فارابی قم توانمندسازی جوانان فعال در مجموعه های فرهنگی اجتماعی را،  اقدام موثری درتربیت مدیران موفق در حوزه فرهنگی اجتماعی است.

وی در این نشست استفاده از ظرفیت علمی اساتید پردیس فارابی در حوزه های مختلف را خواستار شد و افزود: توانمند سازی جوانان خصوصا جوانان فعال در مجموعه های فرهنگی اجتماعی در بحث مدیریت یکی از نیازهای اساسی سمن های جوانان می باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان استان قم عنوان کرد:‌ استفاده از شیوه های علمی در مدیریت ، کمک شایانی به شکل گیری تشکیلاتی منسجم می کند و می توان به تربیت جوانان در فعالیتهای فرهنگی اجتماعی بعنوان مدیران موفق نزدیک شد .

در ادامه این نشت علی علیمددی نماینده مرکز آموزشهای کاربردی پردیس فارابی با اشاره به ظرفیت های علمی دانشگاه ، به تشریح شیوه های همکاری این مرکز با امور جوانان پرداخت و بیان کرد : همکاری با امور جوانان استان می تواند بعنوان یک ابتکار جدید اتفاقات خوبی را بحث توانمندسازی جوانان ، خصوصا جوانان فعال در حوزه های فرهنگی اجتماعی را رقم بزند .

در پایان مقرر شد پیش نویس طرح توانمندسازی دبیران سمن ها و فعالین فرهنگی اجتماعی در موضوع مدیریت مراکز فرهنگی تهیه و با نظر صاحبنظران این حوزه نهایی گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز