از سوی واحد فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه صورت می گیرد

برگزاری دوره‌های تفسیر قرآن در حرم حضرت معصومه (س)

۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۹:۲۸
کد خبر: ۴۹۹۶۲۴
برگزاری دوره‌های تفسیر قرآن در حرم حضرت معصومه (س)
مسؤول معارف و مراسم واحد فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه (س) از برگزاری دوره‌های تخصصی تفسیر به صورت بلندمدت در آستان حضرت معصومه(س) ویژه بانوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، معصومه قاسمی با اشاره به برگزاری دوره‌های بلند مدت و تخصصی تفسیر قرآن کریم در واحد فرهنگی آستان حضرت معصومه(س) گفت: در حال حاضر چهار دوره تخصصی تفسیر به صورت همزمان در شبستان نجمه خاتون(س) حرم حضرت معصومه (س) برای بانوان در حال برگزاری است.

مسؤول معارف و مراسم واحد فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه با بیان اینکه بعضی ازاین کارگاه‌های تخصصی تفسیر از چهار سال گذشته آغاز شده و تاکنون ادامه پیدا کرده است، افزود: کارگاه تخصصی تفسیر قرآن کریم در نوبت صبح توسط حجت الاسلام احمد فقیهی برگزار می‌شود که این دوره یکی از دوره‌های بلند مدت تخصصی تفسیر در آستان حضرت معصومه (س) است.

وی افزود: کارگاه تخصص تفسیر حجت الاسلام قاسمی نیز از دیگر کارگاه‌هایی است که به صورت هفتگی برای خواهران برگزار می‌شود.

قاسمی با تاکید براینکه سوَر منتخب قرآن کریم به وسیله استاد بهرامپور برای بانوان به صورت تخصصی تفسیر می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر در این دوره‌های تخصصی ۲۰۰ قرآن آموز حضور دارند.

وی با بیان اینکه ثبت نام دوره جدید این کارگاه‌ها از ۲۵ دی ماه آغاز شده و تا ۳۰ دی ماه جاری ادامه دارد، یادآور شد: علاقمندان برای اطلاع از نحوه ثبت نام می‌توانند به واحد فرهنگی خواهران واقع در شبستان نجمه خاتون (س) مراجعه کرده و یا با شماره ۳۷۱۷۵۴۱۰ تماس بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز