اجرای ۲۰ مانور فرضی در کانون های قم در سالروز زلزله بم

۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۲:۰۲
کد خبر: ۵۰۰۱۷۰
اجرای ۲۰ مانور فرضی در کانون های قم در سالروز زلزله بم
همه ساله پنجم دی ماه و سالروز زلزله بم به عنوان روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی نام‌گذاری شده و امسال نیز در این روز مانورهای امدادی در کانون های غنچه های هلال احمر، دانش آموزی و جوانان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم؛ آموزش پناهگیری و تخلیه اضطراری در مدرسه ابتدایی بصیرت در ناحیه 4 آموزش پرورش پردیسان با حضور اعضای کانون دانش آموزی برگزار شد.

بر همین اساس، مانور پناهگیری و تخلیه اضطراری اعضای کانون آزاد خواهران و جمعی از هنرجویان کلاسهای آموزشی در روز بارانی و با هدف تمرین آموزه های امدادی جوانان در مرکز جوانان هلال احمر قم به اجرا در آمد.

همچنین با توجه به اینکه آموزش و آگاهی کودکان نقش مهمی در ایمنی آنها در زمان وقوع حوادث دارد، مانور فرضی پناهگیری با آموزش های مربیان و آگاه سازی اعضای کانون غنچه های هلال احمر قم، پس از نواختن زنگ زلزله فرضی با پناهگیری و خروج اضطراری غنچه های هلال احمر در مهدکودک های ریحانه بهشتی و جوانه ها توسط نونهالان اجرا شد.

گفتنی است، پیش از این نیز با هدف سنجش آمادگی امدادی غنچه های هلال احمر در 15 کانون دیگر مانور نمادین پناهگیری در شرایط بحرانی و روش های حفظ سلامتی و ایمنی در حوادث برگزار شد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز