مدیر کل ورزش و جوانان استان قم:

محیط های ورزشی باید استانداردسازی شوند

۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۰:۵۲
کد خبر: ۵۰۱۴۹۴
محیط های ورزشی باید استانداردسازی شوند
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: باشگاه ها و محیط های ورزشی ما باید استانداردسازی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،‌ حسن عابدی در شورای پژوهش این اداره کل در سخنان خود اظهار داشت: ضعف اطلاعات حقوقی مشکل جامعه ورزشی ما می باشد و اگر در مسائل حقوقی بتوانیم اطلاعات کاملی داشته باشیم به طبع آن مشکلات جامعه ورزشی ما خیلی کمتر می تواند باشد.

وی ضمن تشکر از اعضای شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان در کسب رتبه برتر این اداره کل در امر پژوهش در سطح کشور تصریح کرد:‌ پژوهش و تحقیق در دستور کار دولت است و کل دستگاه های اجرایی و تصمیم گیرنده ما در هر سه قوه به اتفاق برای بحث تحقیق و پژوهش اهمیت زیادی قائل هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با طرح این مطلب که مسائل و مشکلات موجود در جامعه با تحقیق قابل درک است عنوان کرد:‌ هر تصمیمی در هر سطحی بدون مطالعه و بررسی به نتایج مطلوب نمی رسد مگر این که با کار کارشناسی شده در انجام آن اقدام شود.

عابدی خاطر نشان کرد:‌ انجام کار بر اساس گفته ها و نقل قول ها بی فایده است و ثمری در پی نخواهد داشت و کار باید در بطن جامعه باشد و برنامه ریزی بر اساس اون نیازمندیها که مورد خواسته مردم است به انجام برسد.

در پایان این مراسم از اعضای شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان یعنی حسین رضایی، روح الله رمضانی ورزنه، علی پارسانیا، حسین دوعلی، دکتر قدرت الله باقری، دکتر رحمانی و زهرا سادات کریمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز