فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

ارتقاء شاخص‌های امنیتی با اجرای طرح ذوالفقار۹

۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۵:۰۷
کد خبر: ۵۰۲۶۵۱
ارتقاء شاخص‌های امنیتی با اجرای طرح ذوالفقار۹
فرمانده انتظامی استان با قم بیان اینکه پلیس یک سازمان انقلابی و متعهد به اجرای دقیق مأموریت در همه عرصه‌هاست، گفت: عملیات ذوالفقار 9 یکی از سلسله عملیات‌های پلیس قم و در راستای ارتقاء شاخص‌های امنیتی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار کاظم مجتبایی در آغاز اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار 9، با اشاره به اینکه پلیس یک سازمان انقلابی و متعهد به اجرای دقیق مأموریت در همه عرصه‌هاست، اظهار کرد: این عملیات یکی از سلسله عملیات‌های پلیس قم است که با پنج محور اساسی و به صورت مشترک انجام می‌شود.

وی محورهای این عملیات را شامل پاکسازی نشان گاه‌های آلوده به مواد مخدر، تعقیب و زمین گیر کردن مجرمان، دستگیری سارقان سابقه دار، احساس امنیت و فراگیر کردن احساس امنیت و ارتقاء شاخص‌های امنیتی در سطح استان قم برشمرد.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در این عملیات مشترک بیش از 650 نفر از همکاران در بخش‌های اطلاعاتی، انتظامی و عملیاتی با بیش از 110 گشت خودرویی و موتوری حضور دارند.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین هدف ما این است که بتوانیم روز به روز پویایی و اقتدار پلیس را در سطح جامعه به نمایش بگذاریم.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: عملیات ذوالفقار 9 در دو بخش غیرمحسوس که از سه روز گذشته آغاز شده و بخش آشکار انجام می‌شود.

مجتبایی افزود: این عملیات مشترک با حمایت‌های بسیار خوب دستگاه قضائی به ویژه دادستان قم انجام می‌شود و امیدوارم به اهدافی که از پیش تعیین شده برسیم.

‌ در پایان این طرح 60 نفر سارق، 30 نفر فروشنده مواد مخدر، 10 نفر قاچاقچی مواد مخدر، 250 نفر معتاد و چهار نفر اراذل و اوباش دستگیر شده، 20 دستگاه خودرو و 30 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شده و همچنین 220 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شده و 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز