دادستان قم:

برخورد قاطع با قانون شکنان باید با نظم و رعایت اصول همراه باشد

۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۴:۱۸
کد خبر: ۵۰۲۶۶۲
برخورد قاطع با قانون شکنان باید با نظم و رعایت اصول همراه باشد
دادستان عمومی و انقلاب قم خطاب به فرماندهان کلانتری ها گفت: برخورد قاطع با قانون شکنان باید با نظم و رعایت اصول همراه باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی کاهه در جمع فرماندهان کلانتری ها در قم عنوان کرد: برخورد قاطع با قانون شکنان باید با نظم و رعایت اصول همراه باشد، اجازه نمی دهیم کسی از برخی از خلاء ها برای خود فرصتی بسازد تا دست به قانون شکنی بزند.

دادستان قم افزود: لذا شما فرمانده هان باید پیش بینی وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی در محدوده کاری خود را داشته باشید، اگر چه برخی از آسیب ها عمومی و معمول است و هر شهروندی می تواند آن را مهار کند چرا که جزء امور اتفاقیه اند.

وی تصریح کرد:شما باید آسیب های اتفاقیه و عمومی ویژه را شناسایی و به روند پیشگیری و مقابله با آن اهتمام بیشتر داشته باشیم و برای پرهیز از روزمرگی در کار عملیاتی بررسی های لازم انجام و از تناسب برخورد با موضوع نیز غافل نشوید و نحوه تصمیم گیری ها و شیوه رفتار را در ایجاد نظم و امنیت نقادانه ارزیابی کنید.

کاهه خاطرنشان کرد:امنیت از ضروریات و مطالبات زندگی مردم و جامعه است و اجرای نظم و امنیت قائم به فرد نیست ما ضمن حمایت از قانونی از ضابطان،جدیت و قاطعیت بیشتر از پیش در مبارزه با جرائم را خواستاریم.

وی با اشاره به جنبه های مختلف امنیت درخصوص فضای مجازی نیز گفت: همانطور که درفضای واقعی و حقیقی حضور داریم به فضای مجازی هم باید اهتمام داشته باشیم چرا که امروزه تهدید فضای مجازی جدی تر شده است و هرکس که حقوق جامعه را زیرپا بگذارد بدون اغماض با او برخورد خواهد شد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز