استاندار قم:

شرکت کنندگان در مراسم تشییع آیت الله هاشمی، دوستداران انقلاب بودند

۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۳:۵۹
کد خبر: ۵۰۶۸۰۵
شرکت کنندگان در مراسم تشییع آیت الله هاشمی، دوستداران انقلاب بودند
استاندار قم با اشاره به حضور حماسی مردم در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام و رهبری گفت: در جریان رحلت ایشان، حضور مردم یک نکته را ثابت کرد که همه کسانی که در این مراسم حضور داشتند از دوستداران انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان قم تصریح کرد: گاهی با تفاسیر غلط حضور مردم در مراسم تشییع آیت الله رفسنجانی را به جناح بندی ها القا می کنند که این امر اشتباه است، چراکه شاکله نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی در یک مسیر است و مردم دوستدار این نظام هستند.
وی افزود: باید تفاوت های سلیقه ای را پذیرفت و در عین حال بحث ها و حواشی را دستاویزی برای دشمنان واقعی نظام جمهوری اسلامی قرار نداد و با هوشیاری و بصیرت در مقابل آنان ایستاد.
آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری یکشنبه شب هفته گذشته در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح روز سه شنبه، 21 دی ماه جاری با حضور میلیونی مردم عزادار ایران اسلامی در دانشگاه تهران تشییع شد و در جوار مرقد مطهر امام خمینی(ره) آرام گرفت.
استاندار قم در ادامه سخنان خود با بیان این که اجرای برنامه های دهه فجر با انسجام و حفظ وحدت صورت بگیرد گفت: برنامه های این دهه با نشاط و هماهنگی دستگاه های مختلف برای همه دوستداران انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب باید در مسیر درستی اجرایی شود.
صادقی ادامه داد: در چند سال گذشته به موضوع مشارکت مردمی در برنامه های دهه فجر غفلت شده بود این در حالی است که باید مردم همیشه در صحنه حضور منسجمی پیدا کنند و تنها مباحث اجرایی و هماهنگی ها از سوی دستگاه ها و نهادهای مربوطه مطرح باشد.
وی بر استفاده از تمام ظرفیت های معنوی و فرهنگی استان قم برای انسجام در برنامه های دهه فجر تاکید کرد و افزود: برنامه های پاسداشت انقلاب اسلامی باید بتواند ضمن انسجام و وحدت عمومی در راستای حل مشکلات مردم و ایجاد محیط زندگی در شان مردم باشد.
صادقی بیان داشت: استان قم خاستگاه انقلاب اسلامی و مبارزه با طاغوت بوده است که باید این نماد در استان با وحدت همگانی به نمایش گذاشته شده و استمرار پیدا کند.
وی ضمن تشکر از مسئولان اجرایی برنامه روز 19 دی ماه و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: برنامه ریزی خوبی در این حوزه صورت گرفت و مردم از قشرهای مختلف موفق به دیدار با معظم له و استفاده از بیانات ایشان شدند، از این رو باید از این برنامه ریزی ها در مناسبت های مختلفی برای حضور و مشارکت مردمی بهره مند شویم.
دوازدهم بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به ایران در سال 57، تا 22 بهمن 57، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز