شهردار قم خبر داد؛

افتتاح ۱۴ پروژه تا پایان سال

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۴:۰۶:۱۲
کد خبر: ۵۲۱۹۷۴
افتتاح ۱۴ پروژه تا پایان سال
شهردار قم با اشاره به اینکه برای سال ۱۳۹۶ بودجه شهرداری به‌صورت اسمی ۲ هزار میلیارد تومان و به‌صورت غیر اسمی ۴ هزار میلیارد تومان است ادامه داد: بیش از ۲۰ پروژه بزرگ برای سال ۹۶د در دستور کار شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مرتضی سقائیان نژاد امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های مدیریت شهری از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال 89 پس از سفر مقام معظم رهبری به قم 715 پروژه بااعتبار 1700 میلیارد تومان به تصویب رسید، اظهار داشت: این پروژه‌ها در قالب ارگان‌های مختلف باهدف خدمت‌رسانی به مردم، محرومیت‌زدایی، ایمن‌سازی و ایجاد تسهیلات برای زائران بوده است.

شهرداری قم افزود: در سال 94 پس از پذیرش مسئولیت شهر قم برنامه‌های خود را بر مبنای پروژه محوری پیش بردم تا در ابتدا پروژه‌های ناتمام تکمیل شود.

وی بابیان اینکه در همین سال 50 میلیارد تومان از اعتبارات دفتر مقام معظم رهبری در اختیار شهرداری قرار گرفت، گفت:  بعدازآن شهرداری نیز دو برابر این اعتبار برای پروژه‌های مختلف ازجمله ساخت ایستگاه‌های آتش‌نشانی و تجهیز آن موردتوجه قرار گرفت.

سقائیان نژاد با اشاره به اینکه آتش‌نشانی قم ازنظر استاندارد در کشور مقام نخست را دارد، عنوان کرد: با حرکت‌های بسیار خوب در تلاشیم امنیت لازم را برای مردم فراهم کنیم.

شهردار قم با تأکید بر اینکه 24 بوستان در راستای ارتقا فضای سبز در دستور کار داشتیم، گفت: بافت فرسوده در دو قسمت دروازه ری و چهل اختران باهدف بهسازی تملک‌ها صورت گرفته است که هرکدام در فازهای مختلف آزادسازی‌ها انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه در سال 95 حدود 30 میلیارد تومان برای پروژه‌های شهری تخصیص داده شد، اظهار داشت: در این راستا پروژه‌های ناتمام تکمیل و تا پایان سال‌تحویل مردم داده شود.

سقائیان نژاد با تأکید بر اینکه این اقدامات در برابر اقتضائات در قم شمعی در برابر خورشید است، خاطرنشان کرد: در این شهر حرکت‌هایی که انجام می‌شود حق قم بوده است که باید همچنان آن‌گونه که در شأن قم است کارهای فراگیری صورت بگیرد.

شهردار قم بیان کرد: 14 پروژه نیمه‌تمام در قم وجود داشت که تا پایان سال همه آن‌ها به بهره‌برداری می‌رسد که شامل پروژه‌های بلوار آیت‌الله بروجردی که پردیسان را از بن‌بست بیرون می‌آورد، تقاطع سه سطحه 15 خرداد، تقاطع غیره مسطح شهدای مدافع حرم، تقاطع غیر هم‌سطح مقداد، میدان بزرگ امام خمینی (ره)ٰ، فاز دوم بلوار زائر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه از محل سفر مقام معظم رهبری 40 دستگاه اتوبوس برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی تأمین‌شده است، عنوان کرد: باغ پرندگان، بوستان کوثر، آکواریوم قم و پروژه‌هایی ازاین‌دست باهدف تأمین امکانات تفریحی و رفاهی شهر قم را در دستور کارداریم.

شهردار قم با اشاره به اینکه برای سال 1396 بودجه شهرداری به‌صورت اسمی 2 هزار میلیارد تومان و به‌صورت غیر اسمی 4 هزار میلیارد تومان است ادامه داد:  بیش از 20 پروژه بزرگ برای سال 96د در دستور کار شهرداری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز