مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم:

طرح آرامش بهاری در استان قم برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۸:۴۴:۰۰
کد خبر: ۵۲۷۱۷۹
طرح آرامش بهاری در استان قم برگزار می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: در ایام نوروز طرح آرامش بهاری در استان برگزار می‌شود که مکان اصلی اجرای این طرح، امامزاده‌ها است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم در دیدار اعضای ستاد تسهیلات زائرین استان با آیت‌الله سعیدی که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان قم در ایام نوروز اظهار کرد: در ایامی که همه دوست دارند به مسافرت بروند، مدیران و پرسنل دستگاه‌های اجرایی استان برای خدمت به زائرین تلاش خواهند کرد.

وی ادامه داد: در ایام نوروز در استان قم همزمان با سراسر کشور طرح آرامش بهاری برگزار می‌شود که مکان اصلی اجرای این طرح، امامزاده‌ها است و در این اماکن پذیرای زائرین هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: در ایام نوروز 100 روحانی در خیمه‌های معرفت استان، فعالیت‌های مختلف فرهنگی انجام می‌دهند. در نوروز سال 95 یک خیمه معرفت در حرم حضرت معصومه(س) برپا شد که زائرین استقبال زیادی از این خیمه داشتند.

حسینی مقدم با اشاره به برپایی خیمه معرفت در ورودی شهر قم اظهار کرد: در نوروز 96 در ورودی شهر قم از سمت تهران یک خیمه معرفت جذاب را با محصولات فرهنگی متنوع برپا خواهیم کرد. قرار است جلسه ای را با حضور مسئولان برای هماهنگی این خیمه برگزار کنیم، همچنین در 31 نقطه استان قم خیمه‌های معرفت را برپا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: خودمان را برای اسکان زائرین در امامزاده‌های استان قم آماده کردیم و 70 زائرسرا به امکانات اقامتی امامزاده‌های استان اضافه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: در حال تجهیز زائرسراهای امامزاده‌های استان هستیم تا پیش از فرا رسیدن تعطیلات عید نوروز این زائرسراها تجهیز شوند و بتوانیم از این زائرسراها برای اسکان زائرین در نوروز 96 استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ستاد برگزاری طرح آرامش بهاری تا پایان تعطیلات عید نوروز در اداره کل اوقاف استان قم فعال است و دستگاه‌های اجرایی استان به این اداره برای اجرای طرح آرامش بهاری در ایام نوروز کمک می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز