مدیرکل راه‌آهن استان قم خبر داد

فعالیت‌های شبانه‌روزی قطارهای نوروزی

۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۳:۵۵
کد خبر: ۵۳۳۱۹۶
فعالیت‌های شبانه‌روزی قطارهای نوروزی
مدیرکل راه‌آهن استان قم گفت: فعالیت قطارهای نوروزی از 25 اسفند امسال تا 15 فروردین سال 96 شروع می‌شود اعلام آمادگی شده تا به صورت شبانه‌روزی خدمت کنیم و قطارهای نوروزی را افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محسن اعتماد در دیدار آیت‌الله علوی گرگانی اظهار کرد: خدا را به دلیل این فرصت خدمت‌گزاری شاکر هستم و امیدوارم از این فرصت استفاده کنم.

وی خاطرنشان کرد:‌ مسؤولیت سنگین در زمینه کار راه‌آهن است که باید پاسخگو باشیم باید در این زمان محدود از فرصت‌ها بیشترین بهره‌وری را داشته باشیم و از این زمان‌ها استفاده کنیم.

مدیرکل راه‌آهن استان قم با اشاره به ویژگی‌های راه‌آهن جمهوری اسلامی گفت:‌ راه‌آهن امنیت بالا نسبت به جاده و هواپیما دارد و سالانه بیش از 20 هزار نفر جان خود را در جاده از دست می‌دهند.

وی عنوان کرد: راه‌آهن یک پنجاهم جاده خسارت‌های مالی و معنوی دارد که حوادث موجود در آن از هم گسستگی خانواده‌ها را به همراه دارد.

اعتماد خاطرنشان کرد: راه‌آهن با محیط زیست سازگار است و یک هفتم مصرف سوخت دارد در نتیجه در سوخت صرفه‌جویی می‌شود و باید میراثی برای آینده برای کشور بگذاریم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند اقتصاد مقاومتی باید محور همه کارها باشد گفت: راه‌آهن در بخش حمل و نقل می‌تواند حرف اول را بزند و در زمینه اقتصاد مقاومتی به ازای هر نفر کیلومتری که روی ریل می‌آوریم 35 cc سوخت صرفه‌جویی می‌کنیم که رقم قابل توجهی است.

مدیرکل راه‌آهن استان قم یادآور شد: راه‌آهن در بخش آلودگی هوا یک بیستم کمتر آلودگی دارد و فضا برای زندگی مناسب‌تر فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه قطارهای نوروزی از 25 اسفند امسال تا 15 فروردین سال 96 شروع می‌شود گفت:‌ اعلام آمادگی شده تا به صورت شبانه‌روزی خدمت کنیم و قطارهای نوروزی را افزایش دهیم تا مردم با فراغت بیشتری بتوانند از این امکان استفاده کنند و در ایام نوروز مسافرت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز