معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

۱۸ تن انواع مواد غذایی غیر بهداشتی در قم از گردونه مصرف خارج شد

۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۳:۱۳:۰۳
کد خبر: ۵۳۷۳۸۷
۱۸ تن انواع مواد غذایی غیر بهداشتی در قم از گردونه مصرف خارج شد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: 18 هزار و 160 کیلوگرم انواع مواد غذایی غیر قابل استفاده و غیر بهداشتی توقیف و از گردونه مصرف خارج و 15 متصدی مراکز نیز به دستگاه قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر آقاحسنی با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی توسط مرکز بهداشت استان قم گفت: این طرح از ابتدای اسفند ماه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 8 هزار و 497 مورد بازدید توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان معاونت بهداشتی قم انجام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان داشت: این بازدید ها شامل 6 هزار و 44 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، هزار و 254 مورد بازدید از اماکن عمومی، 919 مورد بازدید از اماکن بین راهی و همچنین 213 مورد بازدید از سامانه آبرسانی و 67 مورد بازدید از مراکز عرضه قلیان بوده است.

دکتر آقاحسنی عنوان داشت: این بازدیدها منجر به صدور 581 مورد اخطار که 181 مورد اخطار بحرانی و 400 مورد اخطار غیربحرانی و تعطیلی 46 مکان غیر بهداشتی و تعطیلی موقت 74 امکنه جهت رفع نواقص شد.

وی گفت: در طی این مدت 18 هزار و 160 کیلوگرم انواع مواد غذایی غیر قابل استفاده و غیر بهداشتی توقیف و از گردونه مصرف خارج و 15 متصدی مراکز نیز به دستگاه قضایی معرفی شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم به سامانه شکایات مردمی 190 اشاره کرد و گفت: 261 مورد از شکایات رسیده به این سامانه توسط کارشناسان مورد پیگیری و رسیدگی قرار گرفته است.

وی گفت: همچنین  با توجه به عدم امکان نظارت بر کار دستفروشان دوره گرد بدلیل جابجاییهای مکرر ، 42 مورد از دستفروشان دوره گرد از سطح شهر جمع آوری شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز