آیت‌الله علوی گرگانی:

ایران در برابر استثمار دشمنان روی پای خود ایستاده است

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۱:۲۳
کد خبر: ۵۴۵۵۹۶
ایران در برابر استثمار دشمنان روی پای خود ایستاده است
یکی از مراجع تقلید گفت: مسئله اقتصاد مقاومتی نشان می‌دهد ایران در برابر دشمنی که می‌خواهد کشورها را اسیر و استثمار کند روی پای خود ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی در دیدار مدیران صنعت آب و برق استان قم اظهار کرد: سال موفقیت‌آمیزی را گذراندید و از فعل و انفعالات گذشته راضی هستید زیرا در مسیر خدمت به جامعه گام برمی‌دارید.

وی خاطرنشان کرد: در بین بشر کسانی هستند که در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند یا وظایف خلافی انجام می‌دهند اینگونه نیست که همه به وظیفه خود عمل کنند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه باید در برابر کسانی که حرکت ناهنجار و مخالف دارند پایدار و مستحکم بود گفت: اگر دسته‌ای در برابر شما بودند شما استقامت داشته باشید اینگونه به طور کامل می‌توانید اهداف خود را پیش ببرید انسان به هر میزانی کوتاهی کند به همان نسبت ضرر می‌کند بنابراین نباید در برابر دشمن کوتاه بیاییم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: این امر نشان می‌دهد ایران در برابر دشمنی که می‌خواهد کشورها اسیر و استثمار کند روی پای خود ایستاده است.

آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد: در برابر گروه و دسته‌ای که می‌خواهند حرکتی انجام دهند باید محکم باشید خداوند فرموده است از من کمک بخواهند من به آنها کمک می‌کنم همانگونه که در تاریخ ذکر شده گروهی از مردم که در اعتقادات خود مستحکم بودند موفق شدند.

وی با بیان اینکه انقلاب به واسطه استقامت مردم به پیروزی رسید گفت:‌ امروز 37 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد بدانید خداوند به شما در مسیر خدمت به مردم کمک می‌کند.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: فعالیت خود را توسعه دهید و از این امر برای خدمت به مردم استفاده کنید بنابراین فرد باید از هر شغل و جایگاهی بتواند برای حل مشکلات و مسائل استفاده کند.

وی عنوان کرد: به عنوان مثال کمک و مساعدت شما به مستحقان در زمینه برق و آب بسیار کارگشا و شایسته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز